پرسه بزن تو چشم من چشام که خواب ندارن
برای رد پای تو همیشه جا می ذارن
پرسه بزن توی خیال ، خیال من مال تو
قلبمو میدم که بشه عیدی امسال تو
پرسه بزن تو یاد من که دل خوشم به یادت
چکارکنم دل عاشقه دل بدجوری میخوادت
نگاهتو از من نگیر شب بی ستاره می شه
مهتاب زیره چادر شب بد جور بیچاره می شه
بیا که پل بسته برات دستای من گذر کن
ستاره ی خیال من با من شبو سحر کن
پرسه بزن تو چشم من چشام که خواب ندارن
برای رد پای تو همیشه جا می ذارن
پرسه بزن توی خیال ، خیال من مال تو
قلبمو میدم که بشه عیدی امسال تو

* سی و یکم مرداد ...

نظرات 4 + ارسال نظر

هدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بهار 1384/05/23 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.parvaze.persianblog.com

بهار دل نازک من منم که میمیمرم برات!

ارش 1384/05/23 ساعت 06:30 ب.ظ

نمی دونی تو به خوابم که می ای خوای من دیدنی میشه.....یه بهار عشق می ریزه به تنم نفسام چیدنی می شه .....نمی دونی تو به خوابم که می ای چه تماشا داره خوابم ...نمی دونی که چه گلها داره خوابم ...............من با رویای تو اینا رو تحمل میکنم ولی از همشون خسته ام...هدی دیگه ...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد