تقدیم به دل پاک و مهربان تو ... ای عزیز دل

به یاد نگارنده ع ش ق

              

                    من از جنس احساسم

                                               برای تــــــو 

                                                              بهشتی خواهم ساخت ... 

    من عاجزانه می گویم

                                به عشق تــــــــو

                                                          نیازمندم ...    

         من تو را دوست دارم

                              و از قلب سرخ تـــــــــــــو 

                                                     به قلب آبی آسمان می رسم ...   

عشق آشنا

به یاد نگارنده ع ش ق
            
      

                           اشک رازیست
                                 لبخند رازیست
                                         عشق رازیست
                              اشک آن شب لبخند عشقم بود ...
                                
               من با تو سخن می گویم
                             دستت را به من بده
                                        حرفت را به من بگو
                                                      قلبت را به من بده
                                 
                          من با لبانت برای همه سخن گفته ام
                                    و دستهایت با دستان من آشناست ...
                                            
                 دستت را به من بده
                           دستهای تو با من آشناست

                                  ای دیریافته با تو سخن می گویم
                                 بسان باران که با دریا سخن می گوید
                                                           زیرا صدای من با صدای تو آشناست ...