سلام ماهک پر مهر ،
سلام بابای بارون ،
سلام زندگی ،
سلام بهونه ،
سلام بهار ،
اگه بدونی چقدر قشنگه صدا کردنت ، هر لحظه دلت می خواد صدات کنم و تو با همه ی مهربونی بگی " جانم " وُ من بقیه ی حرفام رو یادم بره و با شیطنت مسیر صحبتو عوض کنم . یادته چقدر خوشبخت بودیم و شاد . توی نگاهمون ، کلاممون ، شعرامون ، دست هامون فقط عشق بود و دیگه هیچ . شب ولنتاین که بود با اینکه نه من پیش تو بودم و نه تو پیش من اما دلامون به با هم بودنمون محکم و استوار بود . اشک هامون ، دعاهامون ، با هم بودنامون همشون از ته دل بود و برای هم . گاهی وقتا که خیلی دلتنگ بودیم ، از غروری داشتیم می گذشتیم و با دلتنگی می گفتیم " دلم برات تنگ شده " .. .. .. .. یه وقتایی اون قدر از خنده هات لذت می بردم که دوست داشتم همیشه واسم بخندی و من با حسرت دل به خنده های مهربونت بدم . یادمه یه بار که دوستات از گرمای بندر صحبت می کردن تو با خنده می گفتی نمی دونن که من می دونم اونجا چه خبره .. .. .. .. .. .. کاش این نقطه چینا می تونست جای اشکای منو پر کنه .. .. .. همیشه آرزو می کردم زمانی که برای اولین بار .. .. .. .. .. .. اما رزوگار تو رو ازم گرفت و نذاشت ببینی شبایی که نبودی ، تنهایی همه ی اتاقمو بغض نبودن تو می گرفت ..

عشق من ، تموم آرزوی من
چی می شه یه بار نگاه کن توی چشمام
آخه چشمام می تونن بهت بگن
که من از تو جز تو چیزی نمی خوام
هر کسی توی چشم من خیره می شه
غم تنهایی مو باور می کنه
آرزومه که یه روز ،
چشمای من تو رو با من آشناتر بکنه
اگه تو یه روزی مال من بشی
می رسم به قله ی آرزوهام
به خدا اگه تو مال من بشی
دیگه من از خدا هیچی نمی خوام

( ببخش از بس بغض دارم ، نمی تونم ادامه اش بدم .. * )

* .. .. .. .. .. .. .. .. سکوتم از رضایت نیست .. .. ..
* تو رو به عشقمون قسم ، با خنده آشتی کن .. خدا می دونه چقدر دیشب گریه کردم از اینکه این قدر پریشونی .. اگه دوستم داری ،‌ اگه دوست داری من شاد باشم ، با خودت ( کسی که واسه من همه ی زندگیه ) خودت این کارو نکن .. .. ..

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد 1384/08/10 ساعت 08:13 ب.ظ http://397.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری اگه وقت کردی به ما هم سر بزن
ممنون میشم

saied-jackson 1384/08/10 ساعت 08:43 ب.ظ http://saied-jackson.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری خوشم اومد یه سری هم به بنده حقیر بزن

پسرک تنها 1384/08/10 ساعت 08:46 ب.ظ http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ..... هوای دل کوچکم بارانی است ....... مرحمی باش برای زخم های کهنه

شاهزاده 1384/08/11 ساعت 11:49 ق.ظ

هیچکی نمیتونه بفهمه چی می گی
حتی منی که ادعام به اونه که هیچکی درد منو نمی فهمه
نمی تونم درد تو رو بفهمم
تو راست می گی
دیگه هیچ سکوتی از رضایت نیست
دیگه هیچ وقت هیچ زبونی نمی تونه اونچه رو که به انسان می گذره بیان کنه
امیدوارم به خاطر تو فراموش کنه غصه ها و ناراحتی هاشو
هر چند این به ظاهر آسونه
واسه اونم سخته
قبول کن وقتی تحمل سختیها برا تو غیر ممکنه
برا اونم همینجوره
پس بهش حق بده غمگین باشه
اما ازش بخواه نباشه
غمگین بودن اون تو رو غمگین می کنه
اونم همینجور
امیدوارم روزی بخونم نوشتهائی رو ازت که مملو از شادیه در کنار هم بودنتونه
موفق باشی

نسیم 1384/08/11 ساعت 11:43 ب.ظ http://avera.persianblog.com/

قدر تو رو دونستن سخت نیست!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد