از یاد نبر که از یاد نبردمت .
از یاد نبر که تمامی این سال ها ،
گوشی را برداشتم و به جای صدای تو ،
صدای همسایه ای ،‌ دوستی  ،
دشمنی را شنیده ام .
از یاد نبر که همیشه ،
بعد از شنیدن آهنگ " جان مریم "
در اتاق من ،‌ باران بارید .
از یاد نبر که با تمام این احوال
همیشه اشتیاق تکرار ترانه ها با من بود .
همیشه حنجره ی من ، هواخواه خواندن آواز آرزوها بود .
همیشه این چشم بی قرار ..

* سلام بابای بارون ..
حالت چطوره ، آقا ! دلم برات تنگ شده بود خیلی تا اینکه دیشب .. اومدم بگم نازنین هنوزم دو .. هنوزم دلم .. منو می بخشی ؟! خیلی خودخواهم که اینجوری می رنجونمت . من که به عشق تو ،‌ هر شب می نویسم و .. چرا بهت گفتم .. بعد از اینکه رفتی ،‌ کلی .. واست دعا کردم و به خدا گفتم " هیچ وقت نمی تونم انکار کنم که توی زندگیم عزیزترین آدم اون بوده پس همیشه حفظش کن از اتفاق های بد و سلامتیش رو بهش برگردن . دوست ندارم عذاب بکشه چون به محض اینکه برنجه از خودم متنفر می شم مثل الان که .. " این پست و همه ی پست های اینجا فقط مال تواه . چون این خونه ، خونه ی عشق ماست حتی اگه .. به جان بابا که تمام زندگیمه من هیچ وقت از تو دلگیر نشدم و برات بد نخواستم . من تو رو بخشیدم همون روز که می خواستی بری واسه ی همیشه . تنها دعام هم خوشبختی تو بوده که غصه نخوری و .. پس بدون اگه حالا پیشت نیستم ، دورا دور واست بهترین ها رو از خدا می خوام .خوشحالم که می آیی اینجا و .. نظرات هم به خاطر تو برنداشتم گفتم شاید یه روز .. خیلی مراقب خودت باش . همیشه شاد و بی غصه باشی ، عزیز دل من . خدا نگهدار بابای بارون .

نظرات 2 + ارسال نظر
ارش 1384/08/02 ساعت 11:44 ب.ظ

بزرگواری تو نمیتونه گناه منو از یادم ببره.میدونم باهات چه بی وفائیها که نکردم میدونم که ناامیدت کردم ولی این زندگی انتخاب من نبود............تو میدونی چرا حاضر شدم اینطوری باشم حالا هم که دیگه چیزی نمونده ازش

کامران 1384/08/12 ساعت 10:56 ب.ظ http://kamranhacker.blogfa.com

وب لاگ غشنگی داری‌ حالا‌اگه دوست‌داری‌ عکسآشو بیشتر‌کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد