بگو آن وقت ،
با عطر آشنای این همه آرزو چه کنم ؟
با التماس این دل در به در !
با بی قراری ابرهای بارانی ...
باور کن به دیدار آینه هم که می روم ،
خیال تُو از انتهای سیاهی چشمانم سوسو می زند !
موضوع دوری دست ها و دیدارها مطرح نیست !
همنشین نفسهای من شده ای ، خاتون !

* دیشب بعد از مدت ها ، باهام آشتی کردی . لبخندت ،‌ گل های پونه ی روی موهام ، لباس سفید عسلم ، تمامشون نشونه ی عشق بود . مثل همیشه آرومم کردی ، با عطر ملیح و موندگارت . خودمم باورم نمی شد که با دیدنت اینقدر آرامش پیدا کنم . از صبح تا حالا ،‌ ورد زبونم شده " تو به خوابم که می آیی .. تو اگه خودت بیایی .. " انگار یادت رفته بود نامهربون شدمُ هر لحظه با حرفام دلت رو می شکونم . ازم خواستی برات گوش ماهی جمع کنم تا همیشه صدای دریا باهات همراه باشه و منو به یادت بیاره . انگار نمی دونستی از وقتی رفتی حتی یه بارم نرفتم ساحل .. تو با من قهر بودی یا من با تو ! .. من دلم از رفتن تو شکسته بود یا تو از حرف های خاردار من ، دلگیر ! .. وای خدای من ،‌ عسلم مثل فرشته ها شده بود ،‌ پاک و معصوم اما نا آروم . هر کاری کردم بی قراری نکنه ، بدقلق تر می شد تا اینکه گفتی بده ببرمش عسل که مال تو نیست و همون لحظه دخترک ملوسم ساکت شد . جوری که دوست داشتی تمام زندگیتو فدای سکوت بچه گونه اش کنی . اون لحظه نمی دونستم سکوتش رو به پای اعتراضش نسبت به حرف های تو بگذارم یا خوشحالیش از همراه شدن با تو . با خودت بردیش ُ دست هاتو به نشونه ی به امید دیدار تکون دادی و رفتی .. با رفتن تو صدای امیدواری فریاد زد " من به قدرت و پاکی تو ایمان دارم ،‌ فرداهات خیلی روشنه ، اگه قبول نداری دستاتتو ببین " و کف دستای من نوشته شده بود " شکوه " 

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر 1384/07/23 ساعت 09:59 ب.ظ

azizam man in ghalbe por az eshgeto setaayesh mikonam. faghat ensaanhaayi fereshte sefat mitoonan aashegh bemoonan kaare har kasi nist. be khodet bebaal na bekhaatere eshghet balke be khaatere ghalbe paaket

نسيم 1384/07/23 ساعت 11:27 ب.ظ

......تو هميشه برنده ای نازنين!..اين رو فراموش نکن!.....دوست ات دارم!

سلام هدی . دیگه قدرت نوشتن ندارم هدی . چی بنویسم ؟

hadi 1384/07/26 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام هیوا گیان امیدوارم هه میشه موفه ق بیت ئه گه ر ئه کریت له مه ورد سیاسه تیشو بنو سه. ههر سه ر که و تو بیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد