PAA142000011


وقتی میگم دلم ،
یه جورایی قیلی ویلی می ره ..
نگام می کنی و با خنده ،
دست هاتو به نشونه ی " خدا خفه ات نکنه !! "
هی از بالا پرت می کنی پایین ...
و من ،
بدون اینکه تو بفهمی
زیر لب ــ آروم آروم ــ زمزمه می کنم
shame on you , just for hated 
تا بیایی به خودت بجنبی ،
خالی فضا رو با تمامی خنده هام پر می کنم ...
می خندم و می خندم و می خندم تا
یادم بره از حرفات ، از نگاهات و
از احساسی که نسبت به من داری ،
متنفـــــــــــــــــــــــرم .

نظرات 4 + ارسال نظر
بارکد 1384/06/24 ساعت 09:49 ب.ظ

من بازم می آم !!! ...
:) ..
نیم دونم چم شده که بازم می خوام بخونم و بنویسم .. :)‌..
برم بخونم که خیلی ها رو نخوندم . :)

نسیم 1384/06/25 ساعت 12:42 ب.ظ

نمی دونم چرا باید به شهامت ات بگم مرحبا!

مسعود 1384/06/25 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام دوست عزیز

نوشته هات با گذشته کلی فرق کرده نمیدونم ؟ !!!!

شاید دیگه مثل قبل بوی عشق و صمیمیت نمیدن ....

پسرک تنها 1384/06/25 ساعت 11:47 ب.ظ http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ........... امشب دلم بدجوری گرفته ......... حال و هوای دیگه ای دارم !! ....... متنت مثل همیشه عالی بود !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد