75883COR

شکلات چرک میل دارید !
خیابان زاده ایی ژنده پوش ام که
دست خورده ی شکلاتش ،
تنهـــــا ،
سهم شماست .
به مکنت تان سوگند ، 
آقا ..
مانده ایی شکلات و
نگاهی تیره از انتظار و تمنا ،
تمامی من است .
.
.
.
باور کنید !

* بغض ترانَمو شکستم ..

نظرات 3 + ارسال نظر
ای که سیاه چشمات 1384/06/23 ساعت 04:26 ب.ظ

اونی که می خواستم ،
دلمو شکستو
به پای یک عشق جدید نشستو ،
چشم روی آرزوم همیشه بست و
پشت مه پنجرمون رها شد .

دلای شکسته فقط می فهمن ،‌ حرفات چه معنایی می ده ..

اونی که می خواستم ،
من و تنهام گذاشت و رفت ..

به امید روزی که همه چیز در قلبت بشکنه . بشکنه . بشکنه .
بشکنه .

مهدا 1384/06/23 ساعت 10:11 ب.ظ http://speakingwithyou.persianblog.com

من شکلات چرک را مزه مزه کردم ...تنها ، تلخ و منتظر بود...باورش کردم!

سهیک*** 1384/06/24 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

دوست گرامی ام با درودی گرم..........................***
مدتی بود گمت کرده بودم...مرا می شناسی؟
عشق و دلدادگی نشان من است.
وچه خرسندم که یافتمت
تلاش می کنم دیگر
ازدستت
ندهم...............................................!
برای پیداکردن یار
ازدیار دور نشو
او همین جاست.........شکوه یک شبنم را نگاه کن
چهره حود اوست..
به زمزمی پیچیدن باد در لابلای شاخه ها گوش کن
صدای خود اوستووو
برای پیداکردن یار.....................دورنشو....سهیک
تندرستی و شادکامی برایت آرزو می کنم.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد