هیچ کوهی ،
برای بالا رفتنت آن چنان بلند نیست ؛
تمام کاری که باید بکنی این است که به صعود ایمان داشته باشی .
هیچ رودخانه ای ،
برای عبور کردنت آن چنان عریض نیست ؛
تمام کاری که باید بکنی این است که به دعا کردنت ایمان داشته باشی .
آنگاه خواهی دید که صبح خواهد آمد و هر روز به روشنی خورشید خواهد شد .
ابر تو در آسمان خواهم شد .
شانه ات خواهم شد وقتی گریه می کنی ،
صدایت را می شنوم وقتی صدایم می کنی ،
من فرشته ی توام و
وقتی همه امیدها از میان رفته باشد حاضر می شوم .
فرقی نمی کند چقدر دور باشد حاضر می شوم
فرقی نمی کند چقدر دور باشی ، من نزدیکم
تفاوتی نمی کند چگونه باشی ، من فرشته ی توام .
من قطره های اشکت را دیدم و صدای گریه کردنت را شنیدم .
تمام چیزی که نیاز داری زمان است .
مرا جستجو کن آنگاه خواهی فهمید همه چیز داری ولی باز تنهایی .
نباید اینگونه باشد بگذار راه بهتری نشانت دهم و
آنگاه خواهی دید صبح خواهد آمد و
وقتی زمان روبرو شدن با توفان رسید آنجا در کنارت خواهم بود
محبت ما را ایمن و گرم نگاه خواهد داشت و می دانم که ما باقی خواهیم ماند .
وقتی به نظر می رسد که به آخر ماجرا رسیده ای
در این مبارزه تسلیم نشو فقط اعتمادت را از آسمان فراتر ببر .

* تک تک کلمات بالا تقدیم به تویی که هر جا باشی دوستت خواهم داشت .
امیدوارم وقتی بخونیشون احساس آرامش پیدا کنی .
 این روزها تنها کاری که از دستمون بر میاد ، آروم کردن همدیگه ست .
 خدا رو چه دیدی شاید توی یه آینده ای که خیلی هم دور نباشه ،
 لابه لای فاصله ها تونستیم یک بار دیگه به آرامشی عظیم که
 هدیه ی خداست دست پیدا کنیم .
 درسته که گاهی اوقات بی نهایت بی قراری می کنم و
 دلم می خواد زمین و زمان رو به هم بدوزم تا فقط یه لحظه با من و برای من باشی
 اما به قول فاخره سرنوشت رو که با نظر من و تو نمی نویسن .
 اگه می نوشتن که دنیا این جوری نبود .
 خلاصه این که دوست دارم آروم باشی و پر از تحمل ،
 درست مثل اون زمانایی که در برابر شیطنتای بچه گانه من صبور می بودی .
 ما هنوز هم لحظه به لحظه با همیم
 و به هم تعلق داریم حتی اگه در ظاهر هم اینجوری نباشه .
 این جمله رو خودت همیشه به من یاد آوری می کردی
 پس دیگه غصه نخور ، یگانه ی من .
ما تا ابد با هم می مونیم و
 هیچ کسی نمی تونه این عشق پاک رو از قلبامون بدزده .