به یاد نگارنده ع ش ق 

                                  

عشق تازه ، حرف تازه ، قصه ی تازه کجاست !
راه دور خانه ی تو در کجای قصه هاست .
تا کجا باید سفر کرد ، تا کجا باید دوید !
از کجا باید گذر کرد تا به شهر تو رسید . 
ای خدا .. ای خدا .. ای خدا .. ای خدا ..
بی آرزو موندم ،  آرزوی تازه می خواهم .

پلک هاتو آروم بذار رو هم و از ته دل دعا کن ، واسه ی اونایی که همیشه دوستشون داری . از خدا بخواه تا وقتی زندگی می کنن بهترین ها رو داشته باشن . ازش اجازه ی یه حاجت کوچیک
بگیر . یه حاجتی که هیچ کس جز اون ازش خبر نداره . بهش نزدیک شو ، نزدیک ِ نزدیک . آخه خیلی مهربون به حرف های دلت گوش می کنه . همیشه نگات می کنه . نوازشت می کنه و محبتش رو تا دنیا دنیاست ، ازت دریغ نمی کنه . چقدر بودنش بهت آرامش میده . مثل یه پدر ، یه معشوق یا یه دوست که دارو ندارتو از وجود با عظمت اون داری . باید اشک ها و دلتنگی هاتو دستش امانت بگذاری تا روزی که واسه همیشه پیشش می مونی ، بهت برشونگردونه . 

ــ خداوندا تو صلاح بنده هاتو ، بهتر از خودشون می دونی . تنها کسی هستی که تنها گذاشتن بنده هاش ، تو مرامش نمی گنجه . می دونم همیشه با من و عزیزام می مونی تا حمایتمون کنی . با اینکه تحمل این روزا برام سخته ولی باز هم توکل می کنم به خودت . کاری که همیشه می کردم . شاید خیلی وقتا ناسپاس بودم و سرکش اما عمق وجودم به عظمتت ایمان داشتم
. خوشحالم که هیچ وقت امیدمو ناامید نکردی و در تمامی موقعیت های زندگی به بهترین نحو ممکن حامیم بودی . یه عشق بزرگ بهم هدیه دادی که پخته ام کرد . یاد گرفتم چشمام رو به روی تک تک نعمت هایی که بهم دادی باز کنم . خدایا این دفعه از ته دل میگم شکر که گوهری 
به این گرانبهایی رو باهام همراه کردی . درسته که در عشقمون وصال نبود ولی احساس های با ارزشی درش وجود داشت که خیلی ها از درک اون عاجز هستند . من امروز لحظه هایی رو در دست دارم که ثانیه ثانیه اش برام مقدس و عزیزه . خدا دیگه چیزی ندارم بگم جز همون حاجت سکرت که .......................... .

حالا می تونی آروم آروم چشم هاتو باز کنی و از ته دل لبخند بزنی و با عزیز همیشه هات درد و دل کنی .

عشق قشنگ من ، سلام ..
امروز که دارم این جمله ها رو می نویسم می دونم اونقدر ازت دورم که هر چقدر بدودم نمی تونم بهت برسم . شاید گفتن خداحافظ واست سخت بود ، مثل من که شنیدنش برام ..... . یادت می یاد " یه بار گفتم قبل از اینکه بیایی هی با خودم میگم ، اینو میگم اونو میگم اما وقتی می آیی تمامشو فراموش می کنم " حالا هم دقیقا همچین حسی رو دارم . کلمات فرار می کنن و من در پی کلمه های تازه تری برای توام . گاهی اوقات یه نفر اونقدر برات عزیز و مقدسه که دوست نداری ناراحتیشو ببینی . دوست نداری اینقدر در هم شکسته ببینیش و حس من ، دقیقا همین بود وقتی برای آخرین بار قبول کردم که ............... از این بعد اینجا میشه خانه ی عشق . خونه ی عشق من و تو . ما هر دو برای هم سمبل علاقه ایم . علاقه ای پاک و به دور از هوس . علاقه ی ما عشق بود ، نه هوس های زودگذر بچه گانه ای که بقیه بهش میگن علاقه ی شدید قلبی . من از تو یاد گرفتم میشه بین بدترین ها ، خوب و بکر باقی موند . همه چی به ذات انسان بستگی داره . این ذات آدم هاست که خوب یا بد بودن نسبی رو تعیین می کنه . عشق می تونه آدم رو بزرگ کنه یا اینکه بالعکس ارمغان آورنده ی دنائت باشه . تو بهترین هدیه ای هستی که خدا برای همیشه به من بخشید . می دونم هر وقت بگم عاشقم ،
یه چهره ی مغرور و در عین حال مهربون جلوی چشام جون می گیره که با وجود همه تنهاست . یکی از جنس من ، سکوت و تنهایی . عزیز دل منه و هیچ وقت مهرش از دلم بیرون نمی ره . کسی که تا ابد مایه ی افتخار منه . شازده ی مغرور منه و اجازه نمیدم هیچ کس جاشو توی
قلبم پر کنه . قول می دم حالا که توی قلبم یه ماه بزرگ و عاشق هست ، همیشه بپرستمش
و محکم باشم . تو اجازه ندادی توی غم ها باهات شریک باشم اما من هر شب قبل از خواب برات دعا می کنم . دعا می کنم . دعا می کنم . دعا می کنم . خیلی دوستت دارم و خواهم داشت ...... بدورد آرش  ِ من .  

* از بودن تک تک همتون ، ممنونم . حرفاتون همیشه واسم قوت قلب بوده و هست . ببخشید اگه نتونستم اون جوری که باید دوستی رو در حقتون تموم کنم . همتونو دوست دارم . تک به تک برام عزیزید اما باید چند مدتی بهم فرصت بدید خودمو پیدا کنم . خیلی چیزها رو گم کردم . کامنت ها رو برداشتم . چند وقتی تنها می نویسم تا بتونم خودم رو پیدا کنم . قدر ثانیه هاتونو بدونید و اگه عاشقید تا جایی که در توانتون هست از دفاع کنید . من به خاطر اینکه عزیزم عذاب نکشه بر خلاف میلم مجبور شدم همچین جدایی رو تحمل کنم . سعی می کنم از این بعد هم تا اونجایی که خدا بهم اجازه بده از راه دور و غیر مستقیم حمایتش کنم . تا می تونید به هم محبت کنید و نگذارید ناملایمت های زندگی از پا درتون بیاره . توی دوستی و صمیمیت نفس بکشید و در هر شرایطی مهربانی رو فراموش نکنید . شاد باشید و سربلند .