در پرسه ای
میان یک صندلی خالی و
نبودن باتلاق های نیلوفر دار ،
من ــ تنها و تنها ــ
حضور سایه افکن تو را می بینم .
بگذار شب بیاید و تاریکی
ــ تا هر وقت دلش خواست ــ 
سر من و تو خراب شود .
بگذار گریه میهمان نوروزی شود و 
ــ هر چه خواست ــ کنگر بخورد ، لنگر بیاندازد .
مگر ندیدی تمامی باغچه ها 
علف های هرز دارند و قارچ های سمی ،
چتر رنگ و رو رفته شان را پناه گاه می بینند !
چه حاجتی ست به فردا و آفتاب 
هنگامی که من و تو با هم باشیم .
مگر ما غمی داریم لحظه ای که 
ساده شادی مان گوش فلک را هم کر می کند .
تو سراپا نوری و من سراسر پا شور .
تو می خندی و من برای خنده های تو ، 
شیطنت های کودکانه به فاصله آویزان می کنم .
تو می خندی و زندگی لای لای ِ واژگان من جوانه می زند . 
بخند محبوب یگانه ام ،‌ بخند تا
شیرینی خنده های آهنگینت عسلک نوپای من باشد .
بخند تا پر شوم از تو و دگر باره هم خود ِ تو .
بخند شیرینم ، بخند ................................... 

( اردیبهشت ۸۴ ــ ساعت ۱۵ : ۶ )

* این جمله ها فقط یک ایده است که توی سرویس نوشتمش ولی وقت نکردم ویرایش کنم و ادامه شون بدم . فقط دوست داشتم این مطلب همین امروز پست شه تا تک تک لحظه هاش رو ثبت کرده باشم . سعی می کنم بعدا کم و کاستی یاشو درست کنم . شاید عبارت دوست داشتن تعبیر خیلی خوب و درستی برای حس امروزم نباشه اما فقط خودم می دونم از ته دل میگم و بهش ایمان دارم " عشق من ، عشق من ، عشق من ، عشق من ، عشق مـــــــن "
            
                         

                                            در آن نفس که بمیرم
                                          در آرزوی تـــــــــــو باشم
                                             بدان امید دهم جان
                                         که خاک کوی تـــــو باشم

نظرات 1 + ارسال نظر
maryam 1386/08/02 ساعت 06:13 ب.ظ

این دو بیتی که "درآن نفس که بمیرم..."اینجا نوشتی سعدی واسه خدا گفته که به نظر من نتها کسی که می تونه زیباترین
معشوق باشه فقط خداست امیدوارم یه روزی اینو همه
درک کنن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد