بعد تو هیچ چیزی ،
دوست داشتنی نیست . 
کوه غصه از دلم رفتنی نیست .
حرف عشق تو رو من با کی بگم ،
همه حرفا که آخـــــه گفتنی نیست . 

تیک تاک .. تیک تاک .. تیک تاک و این صدای گذر زمان است . می گذرد و می گذرد و باز هم می گذرد . می گذرد تا در خود گم  ِ مان کند . می گذرد تا فراموش کنیم زمان ِ بعلاوه " ه " چه بی رحمانه برایمان تدبیر فردا می اندیشد . به قول فروغ پیشتر از آنچه فکرش را بکنی ، اتفاق می افتد . انگار همین دیروز بود که دوستی مان بدون " تا " آغاز شد . آری * عزیزم سلام ! * همین روز بود که شکلات مبادله کردیم و گفتیم تا پایان دنیا دوستیم . یادت هست خندیدم و گفتم دوستی من که تا ندارد اما تو با آن چهره ی مصمم و مغرورت تای دوستیمان را مشخص کردی . عجب خاطرات رشک برانگیزی . عجب دنیای بی رحم و نفرت انگیزی . یک هفته ی دیگر که سپری شود ، دوستی بی تای ما ، تا دار می شود . دیگر نیستی تا از خواندن تک به تک کلماتم لذت ببری . دیدی آخر مثل همیشه حرف ، حرف ِ تو شد . چقدر خوشبخت است آن دخترک غریبه ای که بی هیچ تمنایی تو را در کنار دارد . حتم دارم هزاران هزار بار فخورتر از من  ِ بازنده ، خود را به تو می چسباند تا ثابت کند مرا نیز برده است . خود را برنده ی تمام عیار نرده ی عشق من و تو  می شناسد . می بینی چگونه با نگاه های پر انزجار یکایک واژه هایم زیر و رو می کند تا مبادا هوس قر زدن یگانه یاورش به سرم بزند . او چه می فهمد این کلمات با چه خون دلی بر در و دیوار  ِ بی جان ِ این خانه نگاشته می شود . او چه می داند دریا دریا باران باریدن در ازای لاف استحکام چه طمعی دارد . او که این ها در باور کوچکش نمی گنجد . هرگز حالم را نخواهد دانست ، زمانی که تای ِ دوستی ما در برابر پیوند بی تای او از ریشه فرو ریزد و ویران شود . مطمئنن آن روز من با تمامی قوا به تحلیل می روم و چیزی از ظاهر سرد و بی تفاوتم باقی نمی ماند . 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر 1384/02/22 ساعت 12:26 ب.ظ http://niloujoon.blogfa.com/

سلام....وبلاگ خیلی جالبی داری. خوشحال می شم تبادل لینک کنیم.
موفق باشی

مرسده 1384/02/22 ساعت 03:45 ب.ظ

به نام خدا...سلام هدی خوبی؟دلم تنگ...هدی...دوست داشتن یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟هدی چرا من نمی تونم مثل دیگران دوست داشته باشم؟

سلام
خسته نباشی
من خیلی وقته که از وبلگ شما دیدن میکنم
روز به روز زیباتر و زیباتر
مطالب بسیار شیوایی مینویسی
امیدورم که به عشقی که آرزوشو داری برسی
اگه تونستی یه سری هم به وبلاگ من بزن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد