به یاد نگارنده ع ش ق 

                 

باورم نمی شه دستات توی دست من نباشن
رو در و دیوار خونه گرد تنهایی بپاشن
باورم نمی شه چشمات بره مال دیگرون شه
با غریبه آشنا شه ، با غریبه مهربون شه
تو همونی که می گفتی
توی دنیا هیچکی مثل من پیدا نمی شه
تو همونی که می گفتی
قلبم مال تو باشه واسه همیشه

* باورم نمی شه .. باورم نمی شه .. مـــــــــــــــن باورم نمی شه .. من اصلا باورم نمی شه که دیگه نباشی .. آی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا .. آخه من برم به کی بگم سهم من این نبود .. این خونه ، این کلمه های مزخرف و مسخره برای همیشه

ت


ع


ط


ی


ل
نظرات 4 + ارسال نظر
پویا 1384/01/08 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.14azar.blogsky.com

سلام عزیزم وب بسیار جالبی داری نوشته هات همه به دل می شینه اما تو همشون یه بغضی هست نمی دونم نمی دونم نمی دونم شاد و موفق باشی.راستی سال نو هم بهت تبریک می گم عزیزم.

آسمان 1384/01/08 ساعت 06:48 ب.ظ

یکی بیاد به من بگه اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من دارم از نگرانی میمیرم.تو رو قرآن بگو چی شده؟

رویا(فاطمه) 1384/01/10 ساعت 04:11 ب.ظ

می خوام مقاوم باشی.می دونم چه حالی داری. اما مقاومت تو رو تو هیچکی سراغ ندارم. تو می تونی چون می شناسمت.مطمئن باش تو بهترینی و تویی که همیشه برنده هستی.دوست دارم و مطمئن باش قلبا هیچ وقت تنهات نمی ذارم .از ته دل می گم.

salam dosteh aziz man az in sheret ye clip sakhteh daram u mitoni ke in clip ro to iranclip bebini ke esmesh hast bavaram nemishe az shadmehr aghili va linkesh ham ine;
http://www.iranclip.com/player/994
behesh hatman sar bezan khosh hal misham felan bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد