به یاد نگارنده ع ش ق

                  

خواب می بینم شاید . خواب یک دشت پر از پونه و شقایق . زرد ، سرخ و کبود پیچ خورده در هم . من ترانه می شمرم و گیلاس . گفته بودی بهار که بیاید هر دو بوی تازه گی می دهیم . آمده ام اینجا عطر نو شدن به خود آویزم و قطره ای عشق به چشمان سرد تو عاریه دهم تا فقط برای یک لحظه مهربان من شوی . یک دسته شقایق چیده ام برای تو . نکند پرپر شوند و دلت بگیرد . تاب می خورم و در خاطرات خوش پژمرده می شوم . قاصدک ها به عزای جدایی دست هامان سیاه پوشیده اند اما من هنوز به دور دست ها ، به دیده ی تو ، می نگرم . هنوز هم منتظرم تو را به نان و پنیر و قصه مهمان کنم . هنوز هم دلم برای تو خوشی های پنهانی می خواد . هنوز هم سردم و بی تو هیچ گاه گرم نخواهم شد . هنوز هم خواب یک لحظه بودن تو را می بینم .  انگاری هنوز هم تخیل گرا و بسیار خوش خیال هستم ، هنوز هم .

همین امشب فقط ، امشب فقط ، هم بغض من باش
همین امشب فقط ، مثل خود عاشق شدن باش
در آوار همه آینه ها تکرار من باش
همین امشب فقط ، کلید قفل این زندون تن باش 

* تمساح ها هم قلبشونو جایی جا می زارن ؟! 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهیار 1384/01/07 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.lahijan-news.tk

سلام.وبلاگ زیبایی داری.سال نو رو هم بهتون تبریک میگم.ایشالا موفق باشی.اگه تونستی به من هم سر بزن...بای بای.

احمد 1384/01/07 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.7citylove.blogsky.com/

سلام
نمیدونم چه چیزی توی این وبلاگ بود که نتونستم راحت از کنارش بگذرم و منو جذب خودش کرد
من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو
پیش من جز سخن شمع و شکر هیچ مگو
سخن رنج مگو جز سخن گنج مگو
ور از این بیخبری رنج مبر هیچ مگو
دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت
آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو
گفتم ای عشق من از چیز دگر می ترسم
گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو

و اگه با تبادل لینک موافقت کنی

من به گوش تو سخن های نهان خواهم گفت
سر بجنبان که بلی جز که به سر هیچ مگو
موفق باشی

سلام
سال نو مبارک
هر جا میری حرف از عشق چه خبره
؟
تبادل هستی
به من سر بزن
بای

عشق تیره 1384/01/07 ساعت 03:01 ب.ظ http://dark-love.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
من از عشق بدم میاد چیز بدیه
شما رو نمیدونم
به من سر بزنید
تبادل ؟
بای

مرسده 1384/01/07 ساعت 04:32 ب.ظ http://ha-me4861.persianblog.com

سلام سلام صدتا سلام

سلام وبلاگ فوق العاده ای داری. مخصوصا آهنگت و متنهایی که نوشتی خیلی زیباست . به کلبه تنهایی ما هم سر بزنید. در ضمن با اجازه لینکتون رو تو وبلاگم گذاشتم . .. ضمنا اگه ممکنه بهم ایمیل بزن . یه سوال در مورد وبلاگ و قالب اون و نوع آهنگ گذاری روی اون با این کیفیت داشتم. موفق باشیدو پایدار!
هر روزتان عید نوروز .

(( خواستم گم شوم تا بلکه پیدایم کنند اما آنچنان گم شدم که نه پیدایم کردند و نه خود خود را یافتم ))
تنهای تنها ـ بهرام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد