به یاد نگارنده ع ش ق 

Geddes Anne - Red Rose

لالا لالا نخواب سودی نداره
همون بهتر که بشماری ستاره
همون بهتر که چشمات وا بمونه
که ماه غصه اش نشه تنها بیداره
لالا لالا نخواب زندونه دنیا 
سر ناسازگاری داره با ما
بشین بازم دعا کن واسه اون که
ما رو اینجا گذاشت تنهای تنها ! 
لالا لالا نخواب تنها می مونم
لالا لالا نخواب تنهایی زرده
اگه طولانی شه مثل یه درده
اگه چشم انتظار باشی که هیچی
دروغ میگی به دل که بر می گرده
توی خلوت می گم اینجا کسی نیست
خداییش که دلم خیلی صبوره
لالا لالا نخواب اشکت زلاله 
مثل بارون پای نخل وصاله
من و تو هم شب و هم قلبو کشتیم
ولی اون چی ، چقدر اون بی خیاله !
لالا لالا نخواب دنیا خسیسه
واسه کم آدمی خوب می نویسه
یکی لبهاش تو خوابم غرق خندست
یکی پلکاش تو خوابم خیس خیسه !
لالا لالا نخواب عاشق یه سیبه
همیشه سرخ و تبدار و غریبه
تا اون بالاست رسیده ست اما تنهاست
پایین هم که بیفته بی نصیبه !
لالا لالا این بود سرنوشتم
این از امروزم و این از گذشته ام
دیگه باید بخوابی پس
لالا لالا .. لالا لالا .. لالا لالا ..

( مریم حیدرزاده )

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام آبجی..خيلی ناز بود..خيلی...در ضمن اول شدم....ممنون مه به من سر می زنی...تا بعد

سونیا 1383/12/03 ساعت 04:38 ب.ظ http://naayak.persianblog.com

از خواب متنفر شدم .... دیگه تو رو تو خوابم نمیبینم.... نمیدونم یعنی اینقدر از من دور شده؟؟


بی تو حس می کنم نفسهایم،میله های ضخیم زندانند
مگر این لحظه های تنهایی،چیزی از عشقمان نمی دانند؟!

لحظه ها ، لحظه های زندان بان،اشکهای مرا نمی بینند؟
چشمها،چشمهای جز تو غریب،شعر های مرا نمی خوانند؟

تو ولی خوب خوب می دانی،که کجا،کِی،چرا دلم تنگ است
که کجا،کِی،چرا غزلهایم ،بی بهارند،بی زمستانند

تو خودت خوب خوب می دانی،بی تو هر لحظه مثل یک قرن است
واژه ها بی بهار،بی باران،شعرها بی پرنده،بی جانند

دوستت دارم و نمی خواهم، لحظه ای جز کنار تو باشم
تو که دور از منی نفسهایم،میله های ضخیم زندانند
خوشحالم که برگشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد