به یاد نگارنده ع ش ق

                     

اشکهای بی تاب من ،
دانه به دانه بر روی گونه هایم می غلتند
و هیچ کس نیست که ..
تو هم نیستی ، چون همیشه .
و این منم که در تنهایی محض خود ،
در پی ساحلی برای دریای اشکهایم می گردم .
می دانی مدتهاست سراغی از اتاقک کوچک خیالیمان نگرفته ای !
خیلی وقت است نمی گویی شب را در انتظارم بمان تا ..
دیگر نمی گویی ، هیچ نمی گویی ..
من داغدارم ، داغدار مرگ تمامی حرفایی که
سالهاست به زبان آورده نمی شود .
حرفایی که به قول تو باید وقتهایی به زبان آورده شود .
من زنده ام به مرور خاطراتی از یک فصل خزان زده پاییزی .
فصلی که بهار خواندمش ، بهار رشد یک دختر چشمان سیاه .
راستی ! چند شبی ایست که دستهایم
به سوی همان مهربان مطلق همیشگی دراز کرده ام .
التماسم را به آسمان ، هیچ کس جز ستاره حاجت ندید .
می دانی بهترین ؛
این دخترک بی چیز و فقیر ،
جز سوگندی محکم بر دوست داشتن و خوشبخت کردنت
چیزی در طبق اخلاص ندارد و دعایی که
تنها برای تو و آنچه پیش رویت است ، می باشد .
خداوندا ..
باز هم شب شده ، شبی خالی از هر ستاره حاجتی .
دوباره من هستم و آسمانی پر از خجالت .
ستاره ها همه گم گشته اند .
شب است ، شب سکوت مطلق و
من که ..

* این شعر را مدام با خودم زمزمه می کنم . زیباست ، نه ؟! برای فرار از جو سنگین سکوت بهانه ی خوبیست ، مهربان .  سکوت می کنم و تو بهتر از کسی می دانی سکوت من از هر فریادی رساتر است . چشمانم برای تو ،‌ اشک هایم برای تو ، قلب و وجودم برای تو ، زندگی و تپش های من از آن تو باد ، یگانه ! و در مقابل تنها یک لحظه برای من باش . این روزها هوای دل کوچکم کمی ابریست ، کمک کن برای همیشه داشتنت ، لختی بی وقفه ببارم .
* حالا این منم که بی تو ، پر پروازم شکسته !
* مهربانی چشم هایت آرامم می کند .
نظرات 5 + ارسال نظر
آرش 1383/10/24 ساعت 01:23 ق.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

دورود بر شما دوست گرامی از سایتتون خیلی خوشم اومد
امید وارم از نوشته هام بدت نیاد
می خواستم نظرت رو در باره ی تبادل لینک بپرسم
و با هم بیشتر در تماس باشیم،ارادتمند شما،آرش
http://lonely-tree.blogspot.com
yahoo id:alonely_tree
ایمیل:
alonely_tree@yahoo.com
اگر اقدامی کردی من را از طریق ایمیل یا راه دیگری مطلع کن

خوشحال میشم اگر از وبلاگ من دیدن کنی و شما را در لیست دوستان خودم داشته باشم

سایت گپ ایران محل بحث و گفتگوی ایرانیان عزیز در زمینه های مختلف. محیطی سالم و مناسب برای ایرانیان.
http://www.gapiran.com

همایون 1383/10/24 ساعت 02:29 ق.ظ

دوست ندارم خلوتتو برهم بزنم.فقط اومدم که اینوبرات بنویسم:
بسترم صف خالی یک تنهائیست وتوچون مروارید گردن آویز کسان دگری

موفق باشی

برای دلتنگ شدن ...دلم به کلی تنگ شده همین دلی که توی این شلوغیا منگ شده
آخه یه چند وقت پیش از این از وقتی قلب آینه سنگ شده نصیب من شبهای درد روزهای بد رنگ شده
آخ اگه باز پاشی بیای دستاتو قسمت بکنی تو این روزهای شب زده یه خورده همت بکنی بین شکستن مدام تو ترک ذلت بکنی
تو سال قحطی امید تو فکر نعمت بکنی خوب میشه واسه غربتم پیدا یه علت بکنی
ببین میخوام بهت بگم اما صدام غصه داره
این غصه از کجا میاد؟ اینم خودش قصه داره حیف که صدام در نمیاد فقط تو اینو خوب بدون دلم برات یه عالمه حرفای سر بسته داره

سلام عزیزم . گلروجان تو دعاهات یاد منم باش . گلرو نمیدونم چی باید بگم . فقط دعا میکنم اون روزی نیاد که نوشته هات حال و هوای متنهای منو بگیرن

ندا 1383/10/24 ساعت 07:10 ب.ظ http://mordab.blogsky

هدی جونم.آخه چی شده عزیزکم.چرا اینقدر خشن شدی مهربونم.چی شده ؟
من ما همه مون دوستت دارم.تو رو به خاطر خودت میخوایم.به خاطر نوشته های قشنگت مییام اینجا.نه اون چیزهایی که گفتی.خلاصه بدون خیلی دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد