به یاد نگارنده ع ش ق

یک بار خواب دیدن تو ، به تمام عمر می‌ارزد
پس نگو که رویای دور از دسترس خوش نیست ،
قبول ندارم !
گرچه به ظاهر جسم خسته است
ولی دل دریاست ؛
تاب و توانش بیش از اینهاست
دوستت دارم و تاوان آن هر چه باشد باشد
دوست خواهم داشت بیشتر از دیروز
باکی ندارم از هیچ کس و هرکس که تو را دارم ، عزیز !

* خداوندا دست یاری تو را می طلبم . تو بر هر چیزی دانا و توانایی . تنهایمان مگذار . پناهی جز تو نداریم .
* آهنگ " برادر جان " از داریوش خیلی کمکم کرد که آروم باشم . حالم خیلی بهتره و پر از امید به خدا اما ای کاش تو هم یه حالی از من پرسیده بودی ، نه ؟!

نظرات 1 + ارسال نظر

هربون عزیزم دارم وبلاگت رو زیرو رو میکنم تمام حرفات رو با وجودم حس میکنم غم دلت رو کنار دلم میذارم .بغض کالت رو هم بغضم . ای کاش وقتی مسافر منم برگرده که هنوز دیر نشده باشه .برات دعا میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد