به یاد نگارنده ع ش ق

به سراغ تو شبی می آیم
با دو صد بوسه ی ناز ،
با دو صد راز و نیاز . 
به سراغ تو شبی می آیم
با دلی خسته ز درد ،
مثل شبنم که نشیند بر  ِ گل ،
چو حبابی که نشیند بر آن ،
مثل بارون روی گلبرگ درخت ،
همچو دیدار تو با من در خواب ،
به سراغ تو شبی می آیم .
من دیدار تو باز می آیم
با نسیمی آروم پر  ِ از عطر بهار . 
من دیدار تو باز می آیم
با دلی خسته ز درد ،
دور از این رنگ و ریا .
می دهم دل به دل قصه ی تو
قصه ی غصه ی تنهایی تو .
می کشم بار غم های تو به دوش . 
خسته از دوری و تنهایی تو  ،
به سراغ تو شبی می آیم .

* انگار این دفعه دیگه جدی جدی .. برام دعا کنم . اگه اومدی اینجا فقط برام دعا کن . شاید تا مدتی نتونم اینجا را آپدیت کنم . مراقب اینجا باش . کلمه هامو تنها نذار آخه اونا هم مثل خود ِ
من از تنهایی وحشت دارن .
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1383/10/08 ساعت 04:44 ب.ظ http://charand.blogsky.com

امین 1383/10/08 ساعت 05:13 ب.ظ

عشق یعنی کشک
مگه این همه مشکلات عشقی هم باقی میذارن؟

آسمان 1383/10/08 ساعت 08:25 ب.ظ

تو رو خدا بگو چی شده؟جون هرکسی که برات عزیزه بگو چیه دوباره؟نگرانتم کلی.تو رو خدا خبری بهم بده.

lost hero 1383/10/10 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام
امیدوارم که چیزه خاصی نباشه
ولی منم دلم خیلی شور افتاد
حتماْ بگو چی شده منتظرم

یاسمین 1383/10/11 ساعت 02:24 ق.ظ http://razegoleyas.persianblog.com/

سلام دوست خوبم .. مارو به دست باد سپردی که پیشم نمیای؟؟؟...منتظرم..... شاد باشی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد