به یاد نگارنده ع ش ق

                  

سلام عزیز دل من ..

شب یلدات مبارک ، عزیز همیشه حاضر . میدونم امشب هم مثل همیشه ، تو توی تک تک 
لحظات من حضور داری . بودنت رو میفهمم . وقتی میایی عطرت همه وجودمو پر میکنه و ناخود آگاه لبخند روی لب هام میاره . مثل آینه ای میمونی که تصویرشو هیچ وقت تنها نمیذاره . راستی عزیز میدونستی آینه بدون تصویر میمیره ؟! مثل آدمی که بدون قلب وجودی نداره . چقدر خوشحالم که عشقی توی وجودم ریشه داره که هیچ کس ندارتش ، آخه تو بین همه ی آفریده های خدا یکتا هستی . هیچکی مثل تو ، بزرگ و بخشنده نیست . هیچکی مثل تو ، مهربونی و غرور رو با هم نداره . هیچکی مثل تو ، دوست داشتنی و لایق پرستیدن نیست. هیچکی مثل تو ، بردبار و صبور نیست . باید تا آخر عمر خدا رو شکر کنم که تو پا به زندگی سرد و خالی از محبت من گذاشتی . دوستت دارم و تا لحظه ای که باشم ،‌ عاشقت میمونم . مهم نیست که چقدر از هم دوریم . مهم نیست که بارون مشکلات می خوان احاطمون کنن . مهم اینه که ما همدیگه رو داریم . من تو رو و تو من رو .. هیچکسی حق این رو نداره که عشقمون رو ازمون بگیره . دلای ما تا ابد با هم میمونه . من و تو برای همیشه بهم تعلق داریم حتی اگه در ظاهر
هم اینجوری نباشه . یادت میاد خودت اینو بهم گفتی " آدما به کسی تعلق دارن که خودشون
دوست دارن داشته باشن حتی اگر در ظاهر هم اینجوری نباشه " .   

گر چه زندگی با درد و غم همراه است ٬
اما مسیر از شادمانی های بسیار نیز خالی نیست .
اگر دنیای خود را فرو ریخته یافتی ٬
تکه های سالم را بر گیر و براه ادامه بده ٬
چون در پایان آرزوهایت را برآورده خواهی یافت .
به یاد داشته باش که ،
در پایان همین فراز و فرودهاست که یکدیگر را توازن می بخشند .
بگذار اشکهایت جاری شوند ٬ 
بگذار گل لبخند بر لبانت بشکفد ٬
اما تسلیم ٬ هرگز ! هرگز !
به یاد آر که در تو نیرویی هست
که نوید واقعیت یافتن رویاهایت را می دهد ٬
حتی آن زمان که بسیار دور می نمایند .

دوستت دارم و هیچ چیزی نمی تونه از عشقم به تو کم کنه . من اجازه نمیدم عشق پاکی که به تو دارم ، مال یکی دیگه ای بشه که نه می فهمه عشق چیه و نه ایثار . همیشه می گفتی
به کسی که قراره جای تورو توی قلبم بگیره حسودیت میشه . شاید فکر می کردی اگه از هم دورتر بشیم ،‌ جای تو رو به یه نفر تازه وارد دیگه میدم اما به صداقتت سوگند ، هیچ کسی به غیر از تو حق نداره قلبم ، احساسم ، نوشته هام و هر چیزی که توی این دنیا دارم رو متعلق به خودش بدونه .

دوستت دارم و 
توان آن هر چه باشد ، باشد .
دوستت خواهم داشت ،
باکی ندارم از هیچ کس و هر کس که 
تو را دارم ، عزیــــــــــــــــز .

* لای یکی از کتاب هام یه شعر پیدا کردم دقیقا مال یکسال پیش . خوندمش و متوجه شدم در عرض این مدت کلی عوض شدم . یه جورایی بزرگ شدم . دیدم به زندگی عوض شده . علاقه ام به تو حالت منطقی تری پیدا کرده . سعی کردم صبورتر و بردبارتر بشم ( با اینکه گاهی اوقات
کم صبر و تلخ می شم )‌ . می بینی عزیزم ! این عشق ، همون عشقی که تو دوست داری . خانوم شدم و دیگه از شیطنتای بچگی خبری نیست . ازت ممنونم که اجازه دادی خودمو بشناسم . سهم تو در زندگی من اونقدر بزرگ هست که نمیشه نادیدش گرفت . نمیشه ازش گذشت و فراموشش کرد . من همیشه عاشق می مونم چون عشق راه رسیدن به خداست اما فقط و فقط ، عاشق وجود مقدس تو .

قاصد عشق من و تو ،
چه بی پروا مرا به سکوت دعوت کرد .
شاید از چهره ام ،
تپش کشنده انتظار ورود تو را نخوانده بود و
اگر هم خوانده بود ،‌ ندیده انگاشته بودش .
صدایت را ، هم آواز زمزمه ماه کردم .
صادقانه دلم را در جریان زندگی دلت اسیر ساختم .
ناراضی نیستم چون هنوز هم ، چون همیشه ،
تا ابد همیشگی ، تا فرداهای پر خاطره ،
تا ته انتظار شفاف پروانه ، دوستت می دارم ..
(هُدا ـ آذر ۸۲ )
نظرات 1 + ارسال نظر
mehrzad 1385/02/03 ساعت 04:48 ق.ظ http://pesare-aftab.persianblog.com

neveshtehat kheili ghashange o malome ke az tahe delet neveshtyy,va ahange zamineh ham engar ke harfat ro dare migeh.ba arezoie residan be arezohaie sabzet.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد