به یاد نگارنده ع ش ق

سپاسگزار امروزت باش و ببین که چگونه به طرز معجزه آسایی زندگی ات لبریز لذت و شادی می شود . قدر دان انسان های اطرافت باش و بنگر که چگونه انسانهای دور و برت به زندگی تو ارزش و اعتبار بیشتری هدیه می دهند . شکرگزار نعمتهای طلایی زندگیت باش و شاهد باش چقدر راحت اکثر این فرصت ها را شکار خواهی کرد . سپاسگزار داشتنی هایت باش و ببین این دارایی ها خود به خود زیاد می شوند . از مشکلات و چالش های زندگی استقبال کن و بنگر که چقدر ساده با این پذیرش ساده قوی تر و مقاوم تر می شوی . روزهای تاریک و سیاه زندگی ات را سپاسگزار باش و شاهد باش که چقدر این روزها روشن و فروزان می شوند . قدر دان روزهای درخشان و طلایی زندگی ات باش و بنگر که چقدر لذت و خوشنودی از این روزها بیشتر می شود . اگر قدر دان داشتنی هایت نباشی ،‌ دیر یا زود آنها در مقابل چشم هایت محو و زایل می شوند و چیزهایی که سپاسگزارشان هستی همچنان در دسترس ات باقی خواهند ماند و به خاطر توجه و سپاسگزارانه ات حتی قوی تر و مستحکم تر خواهند شد .

* دنیا آنقدر عجیب نیست که ما تصور می کنیم بلکه دنیا آنقدر عجیب است که ما حتی نمی توانیم تصور کنیم !
نظرات 6 + ارسال نظر
آسمان 1383/09/25 ساعت 11:33 ق.ظ

حق با توئه.دقیقاً باهات موافقم.خوشحالم که آپ کردی.عزیزم من هنوزم نگرانتم.من نمیتونم چت کنم و تو هم چیزی برام نمینویسی تا از این نگرانی دربیام.مواظب خودت باش.

سلام خانمی . این چند روزه خیلی فکر کردم . میدونی همیشه رسمه اونایی که خیلی عزیزن یواش یواش دلشون محکم میشه . اینقدر که حتی اگه کور هم بشی پیش دلای اونا این کمترین کاریه که کردی . پس بازم فقط خودمونیم که باید خودمونو آروم کنیم . رسمه دیگه همیشه باید ناز معشوق رو کشید و خوب این جرم عاشقاست مگه نه ؟
این چند روزه فکر میکردم دل لوسی به شور می افته و یه خبری از من میگیره اما مث اینکه ................
باشه اشکال نداره . ما باز هم صبر رو شرمنده میکنیم مگه نه خانمی ؟

ندا 1383/09/26 ساعت 07:22 ب.ظ http://mordab.blogsky.com

سلام عزیز دلم.ببین.من یه کاره خیلی خیلی خصوصی باهات دارم.اما آیدی یاهومسنجرت رو ندارم.اگه دوست داشتی توی وبلاگم هست.واسم آف بذار.فقط سعی کن زود باشه.آخه ممکنه دیر بشه.قربونت برم.بای

فرامرز 1383/09/27 ساعت 01:06 ق.ظ http://faramarzjoon.blogsky.com

سلام ...باز اومدم اینجا رفتن یه جای دیگه میدونی جرا ..آهنگ بلاگت آدمو دیوونه میکنه ..حرفات همش درست ..اما گاهی ما آدمها همیشه بعد از دست دست دادن یادمون می آد که چه کردیم....حس غریبی است عاشق شدن ..حس تنهایی و عاشق نبودن ...دلهره پاییز ...شهعر هفت شهر زمستان ...یادم باشد برایت گلی از دنیای عاشقی هدیه دهم ...زندگی را میگویم ...(اینم حسی برای نوشتن از اهنگ بلاگت)

کامیرا 1383/09/27 ساعت 06:15 ب.ظ http://bandarabbascity.blogsky.com

سلام. مثل اینکه خیلی توپت پره ... وبلاگت قشنگه. این آهنگ وبلاگت منو دیوونه کرد. اسمش چیه ؟

پسرک تنها 1383/09/30 ساعت 12:51 ق.ظ http://asemanesaf.tk

از او میگویم ... از حضور تلخ تـنهایی که در این گذر بی بازگشت نا جوانمردانه می تازد جنگی است نا برابر ... و تنهایی را در بی تو بودن تجربه خواهم کرد و کردم ... ! سهمگین ترین باد نفرت را در خود یافتم و اتاقم در این وزش دروغین نابود شد ... مرحمی نیست مرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد