به یاد نگارنده ع ش ق

                           

تو بخند ، وقتی می خندی همه ی دنیا می خنده
آسمون آفتابی میشه در به روی شب می بنده .
تو دلیل خنده هامی ، تو دلیل گریه هامی .
تو پری قصه هامی ، یه ترانه روی لبامی .
وقتی دلگیر می شی ، دلتنگ . وقتی که ،
غصه باهاته دلم از دنیا می گیره که شریک گریه هاته
بخون از زندگی با من ، بگو از روزای روشن
تا به فردایی رسیدن ، دست بذار توی دستای من .
تو باید پلی به فردا ، با امیدی نو بسازی
حیف ِ خوب ِ لحظه هاتو به سراب غم ببازی .

سلام تنها معشوق موندنی دل من ..
سلام بهونه قشنگ فرداهای خوشبخت من ..
سلام یکی یدونه ی مهربون من ..
سلام به تویی که واسم عزیزترین عزیزی ..
سلام به تویی که وجودت تنها دلیل لحظه های خوب منه ..


نمی دونم چرا با اینکه فرسنگ ها از من دوری دوست دارم بلند فریاد بزنم خیلی دوست دارم .. نمی دونم عشق چیه که اینقدر آدما رو به هم نزدیک میکنه ،‌ اونقدر نزدیک که .. برام مهم نیست که بارون مشکلات ، معصومانه روی من و تو بباره .. برام مهم نیست که زندگی دوست داره تلافی نداشته هاشو سر من و تو خالی کنه .. برام مهم نیست که هیچ لحظه ای مهربون نیست .. برام مهم نیست که غم دلش می خواد بیداد کنه .. مهم اینه که من تو رو دارم و تو منو .. مهم اینه که عشق ما اینقدر پاکه که دل سنگو هم آب می کنه .. مهم اینه که من و تو یه کوه داریم به نام صبر .. مهم اینه که من و تو یه بزرگ داریم به اسم خدا که نمی ذاره بنده های خوبش غصه بخورن .. من و تو حق نداریم نا امید بشیم .. حق نداریم خودمونو ببازیم .. حق نداریم غصه بخوریم .. چون همدیگه رو داریم .. اگه بدونی چقدر من دوستت دارم دیگه نمیگی .. اگه بدونی چقدر واسم عزیزی دیگه نمیگی ..

بخون از زندگی با من ، بگو از روزای روشن
تا به فردایی رسیدن ، دست بذار توی دستای من .
تو باید پلی به فردا ، با امیدی نو بسازی
حیف ِ خوب ِ لحظه هاتو به سراب غم ببازی .

کلی باهات حرف دارم که باید فردا بهت بگم .

به انتظار من بمان
مطمئن باش می آیم ،
با عطر اولین دیدار ، 
با پیرهنی که زاده ی دلتنگیست و
کاسه ای که دست رنجش ،
سر ریز  ِ اشک های ریز ریزم باشد .
نظرات 1 + ارسال نظر
lost hero 1383/09/13 ساعت 12:03 ق.ظ

خوشحالم از اینکه اینقدر قوی هستی
کاری نیست که تو نتونی انجام بدهی. تو که اون همه سختی رو پشت سر گذاشتی اینم میتونی... ایشالله
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد