به یاد نگارنده ع ش ق 



قبول کن ،
ببین ،
این تمام  ِ من است ؛
همه وجود  ِ من ،
که تنها نگارنده زیبایی عشق توست ..

* کاش شبایی که ابر چشمام ، دشت سجاده بی کسیم رو سیراب می کرد ، نور روشن نگاه تو رنگین کمون بعد از بارونش می شد .. کاش روزایی که دلم می رفت سر همون کوهی که به اندازه تو ، قوی و بزرگ نیست ، خورشید وجود تو از پشتت طلوع می کرد .. کاش همون لحظه ای که خدای مهربونمون به عشق پاکمون لبخند رضایت می زد ،‌ سلامتی تو رو هم با دستای عاشقش به آینده مون هدیه می داد .. 

* دری که او از رحمت بی روی مردم بگشاید ،‌هیچ کس نتوانست بست و اوست خدای بی همتای با حکمت و اقتدار ( سوره ی فاطر )  

* مطمئن باش که من همیشه ی همیشه ، تا وقتی که زنده باشم و بتونم نفس بکشم ، با تمام وجود می پرستمت ،‌ عزیز دل من .

نظرات 2 + ارسال نظر
علی 1383/09/12 ساعت 12:47 ب.ظ http://ecom.parsiblog.com

سلام بسیار زیبا نوشتی افرین..همه چیز عالیه خیلی عالیه

زیبا می نویسی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد