به یاد نگارنده ع ش ق 

                     

دوست دارم تو هم به " a piece of light " از آلبوم" snapshot " مهرداد آسمانی گوش کنی .. چقدر عشق رو زیبا توصیف می کنه وقتی میگه " حرفی که عطرتت باهاشه نمی تونه کهنه باشه " فکر کنم تمومی عاشقای واقعی به هوا ، نور ، صدای پای معشوقشون و خیلی چیزای دیگه حسادت می کنن . این حس حسادت گیراترین حس دوست داشتن خالصانه ست که بر عکس بقیه حسد ورزی ها اصلا نمی تونه بد و بخیل باشه .. می دونی چیه مهربون ! دلم می خواد وقتی این آهنگ پخش میشه با دستای باز زیر بارون اونقدر بچرخم و بچرخم تا همه وجودمو این حس خوشبختی پر کنه . من با داشتن تو ، به معنای واقعی خوشبختم ، با اینکه ممکنه هیچ وقت .. اما من به همین بودن تو قانعم . من به این قانعم که تو خوشبختی و من هم از خوشبختی تو ، احساس رضایت می کنم .. ( دونه های مهربون اشک ! توروخدا واسه یه بار هم که شده آبروی منو جلوی اونی که زندگی منه نبرین .. قرار نشد که من هر چی گفتم شما ، مسابقه پر سرعت ترین اشک دنیا رو بذارین ! ) .. نخیر ! انگار این دونه های کوچیک و مهربون ، نمی خوان بذارن من ادامه متنو بنویسم .. فقط می تونم بگم ..

من با ابری که
توی چشماته رفاقت می کنم
از دو چشم خیس بارونی عیادت می کنم
از غم تو به ترانه ها شکایت می کنم
به همین حس حسادت دارم عادت می کنم
..
..
حتی به هوا حسادت می کنم ،
به صدای پا حسادت می کنم
من به نوری که روی دستاته حسادت می کنم
واسه دیدن تو با آینه رقابت می کنم
..
..
دست ترد و شکننده دونه میده به پرنده
قد آسمون می ارزه که زمین داره می لرزه
خطی که روی لباته بهترین جای صداته
حرفی که عطرتت باهاشه نمی تونه کهنه باشه
..
..
من با ابری که
توی چشماته رفاقت می کنم
از دو چشم خیس بارونی عیادت می کنم
از غم تو به ترانه ها شکایت می کنم
به همین حس حسادت دارم عادت می کنم
..
..
حتی ، به هوا حسادت می کنم ،
به صدای پا حسادت می کنم
من به نوری که روی دستاته حسادت می کنم
واسه دیدن تو با آینه رقابت می کنم
..
..