به یاد نگارنده ع ش ق

                        

همه جای خانه را بو می کشم
مبادا آمده باشی و من
در غرق در خواب ،
به بی خبری و غفلت دلسپرده باشم
..
..
محال است بوی غریب تو را حس نکنم
محال است بیایی و
صدای تکرار کنان نفسهایت را نفهمم 
محال است عزیز ، محال !
..
..
خیالت که در دل پیچد ،
اشک را منزلی نیست جز
گونه های خشکیده و گر گرفته من 
..
..
همه جا فقط و فقط تویی و
وجودی بی تاب از من که دیگر توانی ندارد
منی که چونان درختی نوپا ،
دستخوش نوازش  ِ بهاری از تو شده ام
و خزان بی هوا
خودش را نخود آش من می کند ..
..
..
تو بهتر از من ، حتی ، 
می دانی که کندی لحظات ،
چگونه بی اعتنا خرمن های عشقمان را
به آتش می کشد و ما ،
بی دریغ باید ،
نظاره گر دودمان هستیمان باشیم ..
..
..
وای باز هم بی ربط گفتم
دوباره سبکسری های قلم !
فراموش کردم که زبان دلم خواست بگوید
فاصله ها به من رسانیدش  
دگر باره سفسطه کرد قلم سیاه من !
..
..
ببخش یگانه ی دل !
من تنها آمدم بگویم
" ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقتست که باز آیی "
..
..
آهان !

پ.ن : همه حرفا که آخه گفتنی نیست !
نظرات 11 + ارسال نظر
سونیا 1383/08/10 ساعت 05:35 ب.ظ http://7koh.persianblog.com

تابع بی چون وچرا

تابع عشق تورا دامنه ای پیدا نیست

یک به یک هست ولی بهر دلم پوشا نیست

می هراسم که چو معکوس نمایم آن را

آشکارا شود آن رابطه که پیدا نیست

راستی گر به تو بسیارشوم من نزدیک

عشق پاکم به کجا میل نماید جا نیست

گر تو خواهی که در آغوش تو من جا گیرم

تابع فرد خودت زوج نما پروا نیست

منحنی دلت از راس شکسته است چه پاک

که مماس دل من هست ولی آنجا نیست

رفع ابهام نمودم زخم لبهایت

پس سخن ساده بگو وقت غم وحاشا نیست

هر چه من روی نمودار رخت گردیدم

باز یک نقطه بحرانی آن پیدا نیست

من بیچاره اسیر خم گیسوی توام

اینچنین تابع بی چون وچراهرجا نیست

چو سعادت سروکارش به توابع افتاد

بیکران تر زنگاهش به همه دنیا نیست

////سلام دوست خوبم خیلی خوشحالم که دوباره دیدمت......

آسمان 1383/08/10 ساعت 10:45 ب.ظ

تو هم هی این کامنتینگت رو بر میداری میذاری.ما رو گرفتیا:دی
وای وای چه شعر زیبایی و چه عکس زیباتری.قربون دختر با احساسم برم من:)اوضاع خوبه نازنینم؟خبری ازت نیست.

فرزانه 1383/08/10 ساعت 11:27 ب.ظ http://skylove1.persianblog.com

سلام عزیزم. خوشحالم که لااقل م یتونم اینجا برات چیزی بنویسم . وقتی میام وبلاگت ... انگار نوشته های خودمه... حرف های منه .صبور باش دوست خوبم و توکلت به خدا باشه.راستی یه سری به وبلاگ... از عشق تا عشق بزن .شاید خوشت بیاد.ببینم تو لینک منو اینجا نداری :((

احمد 1383/08/11 ساعت 07:33 ق.ظ

مثل همیشه با احساس... :-)

فرهاد 1383/08/11 ساعت 12:21 ب.ظ http://little-samurai.blogspot.com

خواهر جون باغت آباد.بلاگت مثل یه باغ می مونه که هر وقت بهش سر می زنم گلهای تازه ای در اون شکفتن و این نشون می ده که صاحبش باغبون عاشقی است که دلسوزانه و مادرانه به اون رسیدگی می کنه.مثل همیشه لذت بردم.اگر سمت ما اومدی سری هم بهمون بزن.خوشحال می شم....به یادت هستم....در پناه خدا.

شیدا 1383/08/11 ساعت 12:48 ب.ظ

کاش تو وقت دلخوشی یادی هم از دلای شکسته بکنیم

سارا 1383/08/11 ساعت 01:35 ب.ظ http://cottage.persianblog.com

همه حرفا که آخه گفتنی نیست !

سلام عزیزم ! می دونم ام ناراحتی ! نمی دونم چی باید بگم . هیچ بهانه ای نمی خوام بیارم ولی باور کن که همیشه به یادت هستم . دلم بای صدای قشنگت تنگ شده ! امیدوارم که هر جا که هستی خوش و خرم باشی و روزگار به کامت باشه !‌خواهشا منو از خودت بی خبر نذار . ماخ یلی وضع پیچیده ای داریم . ما رو از حضورت محروم نکن ! مرسی ! منتظرت هستم .

یلدا 1383/08/12 ساعت 11:38 ق.ظ http://hamisheabi56.persianblog.com

عزیزم سلام.مرسی که به من سر زدی.منم باهات موافقم که عشق ممنوع قشنگه.درسته.اما ادم یه وقتهایی کم میاره.باید تو شرایطش باشی تا بدونی چی میگم.مثل این میمونه که تشنه باشی.اب پیشت اما نتونی بخوری.به هرحال این هم قسمت ماست.بازم سر بزن.میخوای لینک بدیم؟بهم خبر بده.قربانت

[ بدون نام ] 1383/08/13 ساعت 09:28 ق.ظ

so close no matter how far !

آسمان 1383/08/13 ساعت 06:28 ب.ظ

دخترکم آپ نمیکنه؟کجایی نازنینم؟خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد