به یاد نگارنده ع ش ق

          

.. all my life i been waiting for you 

روزها و شبهای بیشماری را
بی حضور تو ،‌ تنها ،
با اعتماد به حسی که می گفت ؛
خانه دل من هم ، 
یک روز زرد و آفتابی ،
با قدم های غریبه ای که 
شاید دیگر غریبه نباشد ،
سرشار از زیبایی خواهد شد ،
ستارگان ِ سوخته را
تک به تک شماردم تا اینکه ..

.. when you walked into my life

و اما غریبه آشنایم ،
همدم لحظات سخت بی کسی ،
تک ستاره ی پر نور شب های خاموش من ، 
تو آمدی 
هنگامی که بودن من
پس جاده های خزان زده ی غروب
زنگ می باخت ..
تو آمدی 
بی بهانه و بی تمنا ، 
آمدی که من ، در کنار تو ، 
بدانم زندگی یادواره فراموش شدگان نیست ..
هدیه ای از آن سوی آفاق ، 
برای بی ستاره ترین دخترک آسمانی 
به مدد دست هامان پیمان عشق بستیم
و این شد آغاز ما ..

.. You're my everything

قدمهای پر صلابت تو ، 
تمامی تردیدهای گذشته را
از ذهن ملول و خسته ام
پاک کرد
و من دانستم تنها تو ،
برای با من بودن
و با من ماندن
از آسمان به زمین ،
آمده ای ..
با آمدنت شقایق ،
به سرخی گونه های من
که از شرم حضور تو بود ، حسادت کرد 
و پرنده پرواز را از خاطرش شست  
و من ..

.. I got you under my skin

ساده ترین و بی ریا ترین
مجهول زندگی ام
تا همیشه داشتن تو شد
عاشقانه ترین کلماتم  
برای تو سروده شد ..
یادت هست
برگهای خسته را برای ماندنت 
به شاهدت گرفتم 
و من پر شدم از التماس های بارانی
شدم از تو و تو از من 
.. 

.. Only you make me feel good

برای تو در عمق گریه
بی درنگ خندیدم ..
تا مبادا غصه هایم نگاه روشنت  
را غسل نگرانی بدهد
با تو از شادی ها
از عشق و فرداهای مان گفتم 
..

.. I couldn’t live with out you

و اکنون ،
بیش از گذشته ،
به بودنت ،
به حضور و ماندنت
نیازمندم ..
می دانم بی وجود تو ،
بی آنکه روزها را
به امید وصال تو شب کنم
زندگیم محالی بیش نیست ..
این روزها ،
تنها و تنها ،
تویی که غبار عاشقانه هایم
را از دیده ام می زدایی ..
باور کن ، 
حاضرم بارها و بارها بگویم 
من بی تو هزاران بار خواهم مرد .. 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرامرز 1383/07/30 ساعت 12:40 ب.ظ http://farasolove.blogsky.com

سلام عزیز..خوب هستی ...نوشته هات خیلی زیبا بود ...برای تو در عمق صدا نعره ای خواهم کشید تا بدانی ...صدای عشق همه را هراسان میکند ...به بون برای همیشه تکرار نفس میدهم تا عشق حضورش همیشه دوست داشتنی باشد...آری عشق زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد