به یاد نگارنده ع ش ق 

                          

مانده بودم ، 
تنهای تنها
تنهاتر از ماه ،
تنهاتر از آه
تنها
چون نفسی گرم
سرخ ، رنگ ِ لبخند
از قلبم بیرون پرید 
در شبی تاریک
چون شید  ِ نایاب پیدایش شد 
من ماهی تنها
او تک ستاره شب ها
کنارم نشست 
سر بر قوس سفید شانه ام نهاد
من از او نور گرفتم ، او ز من آه 

( افسانه نادریان )

سلام ماه قشنگ و مهربون من ..

از ته دل خوشحالم که حالت خوب ِ خوبه . وقتی پیغام قشنگتو دیدم در عرض چند ثانیه همه ی دلتنگیا و غصه هام پرنده ای شد و از دلم پر کشید و رفت . در اون لحظات احساس کردم از بودن و هوای زندگی پرم .. لبریز شدم از تو ، تویی که قلب مهربونت تمامی  ِ هستی منه . ببخش که نمی تونم طولانی بنویسم آخه درسام خیلی سنگین شده ( یه وقت فکر نکنی من تنبل شدما  ! ) می ترسم اگه از همین حالا به فکر خوندنشون نباشم ، به خاطر قولی که به تو دادم ، پیش تو شرمنده بشم .. 

راستی دو تا خبر باحال ! 

۱)  می خوام مهندسی نرم افزار بخونم ( یادت میاد چند ماه پیش ، در این مورد باهات صحبت کردم ؟! )
۲) می خوام اگه کلاس زبان فرانسه با کلاس های درسیم تداخل نداشته باشه برم و یه زبون تازه رو یاد بگیرم ..
البته هر دو خبر بالا از پیشنهادای باباست که برای تغییر روحیه من عنوان شد که با استقبال بی نظیری از طرف من روبرو شد ( اگه وقت کردم کمی خودمو تحویل بگیرم : دی ! ) و اما از این حرفا که بگذریم ، روحیه من با بهبود تو ، بی نهایت خوب شده . امیدوارم به حق همین لحظات زیبا و پر از عشق ، هر روز سالم تر ، شادتر و سر حال تر از روز قبل باشی که این منتهی همه ی آروزهای بزرگ و کوچیک منه . عزیز دلم ، عشق قشنگم ، قلب سرد و عاشق من در هر کجای این زمین گرد و تپل هم که باشه ، همیشه انتظار ورود گرم تو رو می کشه ، به حضورت قسم !

از فصل تا پاییز
از پرنده تا پرواز
از شبنم تا باران
از فاصله تا فراغ 
از عشق تا وصال 
از رویا تا حقیقت
از خاطره تا آرزو
از من تا تو
و از تو تا تو
عاشقانه و بی ریا ،
تا آخرین نفس ،
تا پای جان ،
بی مکث و درنگ ،
عاشقت خواهم ماند .. 

شب بخیر تنها بهونه ی زیبای من .. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد