به یاد نگارنده ع ش ق

خداوندا ! به حرمت شبهای عزیزت ، ما رو به حال خودمون وا نگذار .. پروردگارا ! چشم همه بنده هات فقط و فقط به رحمت خودته ، نا امیدشون نکن .. بار الها ! مهمونای در خونه ات رو دست خالی نرون که جز تو پناهی ندارن .. خدایا ! تو صلاح بنده هاتو از خودشون بهتر می دونی ، نذار توی این دعای وانفسا خسته و سرگردون به بیراهه سر بسپرن .. یا منان .. یا حنان .. یا هی ..
یا قیوم .. یا باقی .. یا باطن .. یا ظاهر .. یا فتاح .. یا رازق .. یا هادی .. یا متعال .. یا مبارک .. یا ذوالجلال و اکرام ..

* رمضان ، فرصت خوبیه واسه اینکه بفهمیم کجای این زمین پناه آور ایستادیم . دوست دارم از این لحظه های طلایی نهایت استفاده رو ببرم . می خوام به آغوش خدا برگردم و از مهربونیا و رحمتاش لذت ببرم . می دونم خیلی ازش دور شدم ، ناسپاس شدم و به قولام عمل نکردم اما بازم از ته دل عاشقشم .. این دفعه تو باید از ته دل برای من دعا کنی آخه عزیز دلم ، خدا حرفای عزیز کرده ها و مقربینش رو بیشتر از همه گوش و به اونا عمل می کنه ، پس بهش بگو " انی توکلتُ علیه " 

* یکی از اعراب : می خواهم همیشه دل من روشن باشد . 
   پیامبر : مرگ را فراموش مکن .
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام

وب قشنگی داری

راستی با تبادل لینک هستی؟؟؟

منتظر جوابتم موفق باشی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد