به یاد نگارنده ع ش ق 

                                        Old Trick

وقتی روزت پر از مهربانی و زیبایی باشد دیگر مجالی برای غصه نمی ماند . این روزها همه چیز جالب و هوس انگیز است . دوست داری بمانی در این ثانیه هایی که جز عشق معنای دیگری ندارد . بزرگی می گفت ذات آدمی ، بطور فطری بر هر چیزی در دنیا عاشق است و من اکنون به این می رسم که می توان حتی به سنگ سختی که صبوری دارد ، نیز ، عاشق بود . اگر بگویم امروز هم مثل هر روز پر بود از خنده ، شادی و شکر خدایی که همیشه با من بوده و هست ، سخن گزافی نیست . باور کن ، وقتی که تنها لطف و مهربانی را ، در دیده های پر محبت همراهانت می بینی ، جز اسرینی که در چشمان کوچکت حلقه می زند ، جوابی شایسته تر نمی یابی . ای روزگار به بی وفاییت قسم که هنوز عاطفه مخصوص آدمیان است و بس .

* دختری توی دانشگاه هست که چون سیده هست و خیلی هم با اعتقاد ، همه بچه ها سید صداش می کنن . امروز که رفتم پیش یکی از همکلاسیام ، سید هم پیشش نشسته بود . به محض اینکه منو دید گفت توی حرم خیلی به یادت بودم ، همش صورت تو جلوی چشمام بود و برات دعا می کردم . تا اینو گفت اشک توی چشمام جم شد ، واسه یه لحظه دلم اونقدر هوای حرم امام رضا رو کرد که .. می دونی ! گاهی اوقات فکر می کنم اون لایق نیستم که بخوان منو بپذیرن یا شاید هم .. الان نزدیک به ۱۵ ساله که اونجا رو ندیدم ، کاش یه بار دیگه امام رضا دعوتم کنه . دوست دارم برم پیشش و از ته دل باهاش یه گپ درست و حسابی بزنم. دلم براش خیلی تنگ شده !

* این آهنگ از سیاوش قیمشی رو ، تنها به خاطر این تیکه ش دوست دارم که من رو به یاد تو
   می اندازه ..
   تو مثل شهر کوچک من ، 
   هنوز برام خاطره سازی ، هنوزم قبله معصوم نمازی
   تو مثل یاد بازی من ، 
   توی کوچه های پیر و خاکی ، هنوزم برای من عزیز و پاکی

* اگر بپرسی ، 
   چقدر عاشقت هستم ، 
   می گویم به اندازه شقایق به دشت ..  
   اگر بپرسی ،
   چقدر دلتنگت شده ام
   می گویم قدر ستاره های شب برای خورشید ..
   اگر بپرسی ،
   چقدر دوستت دارم 
   می گویم به اندازه واپسین نفس به ادامه زندگی ..   

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود 1383/07/20 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.mimic.blogsky.com

سلام عزیز
خوبی
وبلاگ زیبایی داری موفق باشی
در پناه حق
راستی با تبادل لینگ موافقی به من خبر بده

مژگان 1383/07/20 ساعت 09:46 ب.ظ http://shekastkhordeh.persianblog.com

امیدوارم بهش برسی..... من دعا میکنم امام رضا رو هم زیارت کنی ( البته با عشقت ) چشمک بابای

مهتاب بی نور 1383/07/21 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام خانومی:
خوبی؟ اوصاع و احوال رو به راهه؟
امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی..
در پناه حق

فرهاد 1383/07/21 ساعت 01:54 ب.ظ http://little-samurai.blogspot.com

ایشالا به آرزوت برسی خواهر جون...اونجا رفتی ما رو هم دعا کن...در پناه خدا.

آسمان 1383/07/21 ساعت 11:47 ب.ظ

عزیزکم خدا رو شکر که خوشحالی.چقدر برات خوشحالم.منم از خوشی تو شاد شدم.ایشالا همیشه همینجوری بمونی.ایشالا آرش به سلامت از سفر برگرده و شادی تو تکمیل بشه.قربونت برم نازنینم.برا مامانیت دعا کن.خوش باشی همیشه.

جواد 1383/07/26 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.modiriat.blogsky.com

سلام
بهت تبریک میگم واسه این وبلاگ
واقعا تعجب کردم از این همه ذوق و سلیقه
خوش باشی و موفق همیشه
اگه مشهد اومدی من در خدمتت هستم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد