به یاد نگارنده ع ش ق 



دقایق بی تو ، 
ستاره های خاموش اند 
و دقایق با تو ، گذشتن از مرزهای ممتد تاریکی !
با حضور تو زندگی ،
همچنان که باید ، زیباست 
و بی حضور تو ، زشتی مطلق سایه افکن !
در سایه نگاه تو ،
حیات عشق ، جاودانه است 
و بی سایه سار نگاه تو ، بی شک ، مردنی ! 

نظرات 5 + ارسال نظر
hosein 1383/07/19 ساعت 11:16 ب.ظ

اگر بگویم از حضورت سهمی نمی خوام می آیی...
با آنکه می دانی به عهدم وفا نمی کنم.
بیا
:)
بهترین خبری بود که ................ !

مهتاب بی نور 1383/07/20 ساعت 12:53 ق.ظ

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم
چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم

دختر مهربان:
امیدوارم که گردش ایام همیشه به کامت باشد...در هیچ حال خدای مهربان رو فراموش .... ما رو هم دعا کن عزیزم... در ضمن ما رو از حال عشقت بی خبر نذار...امیدوارم هر چه سریعتر بهبود کامل پیدا کنه....
مواظب خودت باش...

آسمان 1383/07/20 ساعت 09:01 ق.ظ

گوش کن دخترکم!میشنوی؟صدای ئای خدا داره میاد.نکنه بیاد و از کنارمون بگذره و ما نفهمیم؟همیشه عاشق باشی نازنین من.

سلام خواهر جون...به خونه خودت خوش برگشتی...ببخشید دیر اومدم ولی خوشحالم تو رو دوباره در ماوای خودت و این بار شاد می بینم.این عکس صورت اون خانوم رو که گذاشتی توی بلاگت تو چند بلاگ دیگه هم دیدم.عکس آدم خاصیه؟راستی ممنون از دقت نظرت ولی من که گفتم در مورد ماهواره از بیخ عربم...هرچند فکر نمی کنم ندونستن این چیزا فاجعه باشه...ماهواره چندان هم چیز خوبی نیست...ممنون که تو این مدت سر می زدی.بی خبر نذار....در پناه خدا.

سلام عزیزم...اول اینکه این دفعه قبل از دانشگاه نیا پیشم که زود بری!!!!...دوما چقده این متن به دلم نشست...مرسی!...سوما تو پست قبلیت یه کم درباره من اغراق کردی...ما خیلی کوچیکتیم آبجی...شووووووووما فقط بخند واسه ما کافیه....فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد