به یاد نگارنده ع ش ق

                   

دارم از تو می نویسم ،
که نگی دوستت ندارم !
از تو که ،
با یه نگاهت ،
زیر و رو شد سرنوشتم ..
من تموم قصه هام ،  قصه ی توست ؛
اگه غمگینه ، اون از غصه ی توست !
توی گفتن و نگفتن ،
از چه روزهایی گذشتم ..
انقده رفتم و رفتم که حتی برنگشتم ..
اگه عاشقونه نوشتم ،
بدون که عشق تو باعث شه ..
اگه مردم تو بدون که کی وارثه شه ..

( آرش )  

* این نوشته ی زیبا ، از مسعود فردمنش رو آرش عزیز ، کسی که همه از ته دل برای سلامتیش دعا کردید ، برای من نوشته و خواسته توی وبلاگ بذارمش . نمی دونم چی باید بگم که پاسخ حرفای قشنگ آرش خوبم باشه اما اینو می دونم که خیلی دختر خوشبختی هستم که خدا چنین هدیه بی نظیری رو از بهشت برام فرستاده  پس باید تا عمر دارم قدر این لحظه های بی نهایت خواستنی رو بدونم و در آخر آرش و من ، از تک تک شما عزیزایی که در سخت ترین شرایط زندگی ، با دعاها و حرفای زیباتون ، مثل یک حامی بزرگ خالصانه ، با ما همراه شدین و امید به آینده رو در دلامون زنده کردین ، بی نهایت ممنونیم .. در ضمن فاخره عزیز هم ، از شما دوستای مهربون به خاطر دعاهای صادقانه و خالصتون برای سلامتی آرش تشکر می کنه ..    

صبورترین فاطمه ی زندگیم ( کاش یه روز بتونم همه محبتای صادقانتو جبران کنم ، عزیزم ) ، پاکدل ترین مژگان ( برای خوشبخت شدنت همیشه دعا می کنم ، با اینکه می دونم هیچ وقت اینجا رو نمی خونی ! ) ، پر اعتماد به نفس ترین خانم دکتر کوچولو ، با اعتقادترین منا ( منایی ! خواهر کوچولوی من ، مطمئن باش همیشه با منی ، توی قلبم ) ، با محبت ترین آسمانم ( نمی دونی چقدر دوستت دارم مامان خوش قلب و عزیزم ) ، داداش خوبم فرهاد ( شک ندارم که بالاخره یه روزی از روزای زندگیت ، جواب این همه صبرت رو از خداوند می گیری ) ، پانته آی دوست داشتنی ( تنها دوستی هستی که مرز شوخی کردن و جدی بودنت رو خیلی اوقات نمی فهمم ولی اینو بدون خوشبختی پشت دره فقط کافیه درو به روش باز کنی تا مهمون زندگیت بشه .. مهربونیات همیشه برام زیبا و دوشت داشتنی بوده ، عزیز ) و خیلی از عزیزای دیگه ایی که اسمهاشون در دفتر قلب ما با رنگ عشق حک میشه .. برای همگیتون ، از ته دل ، آرزوی خوشبختی همیشگی داریم ..

در جان ِ عاشق  ِ من ، شوق ِ جدا شدن نیست

خو کرده ی قفس را میل رها شدن نیست

من با تمام  ِ جانم پر بسته و اسیرم

باید که با تو باشم ، در پای ِ تو بمیرم

این بار  ِ غصه ها را ، از دوش  ِ خسته بردار

من کوه ِ استوارم ، به من بگو نگه دار

عهدی که با تو بستم ، هرگز شکستنی نیست

این رشته تا دم  ِ مرگ ، هرگز گسستنی نیست

به امید روزی که جز عشق رنگی دیگری نباشد ..

                                                                              ( آرش و هُدا )

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1383/07/16 ساعت 06:49 ب.ظ

کاوه 1383/07/16 ساعت 07:23 ب.ظ http://mybluedreames.blogsky.com

سلام خوبی وب زیبائی داری و خیلی هم زیبا می نویسی موفق باشی

سعید 1383/07/17 ساعت 01:33 ب.ظ http://nale.persianblog.com/

سلام مهربان و یار قدیمی /
همیشه ماندگارند آنان که قلبشان به مهربانی بسته است.
مهر و عشق را عهدی است با قلب پاکان بی ریا که هرگز گسستنی نیست/
ارادتمندیم همچون پیش
در پناه خدا

آسمان 1383/07/17 ساعت 03:54 ب.ظ

خدا رو هزاران بار شکر میکنم که تو انقدر خوشحالی و حال آرش هم خوب شده.امیدوارم دیگه هیچوقت مریض نشه و همیشه هردوتون در سلامت کامل باشین.چه شعر فوق العاده‌ای برات نوشته.وای عزیز دلم تو چقدر خوبی.کامنتت برام کمک بزرگی بود.و شعر سیاوش که خیلی دوسش دارم.میدونم عزیزم.میدونم که با وجود خدا و تو و بقیه تنها نیستم.اما این یه حسیه که نمیتونم دورش کنم.اما به خدا وقتی میبینم که یکی هست که از یه شهر دیگه اینجوری مهرش رو نثارم میکنه احساس میکنم دنیا مال منه.برای هردوتون بهترین آرزوها رو دارم.دوستت دارم دختر کوچولوی نازم.

lost hero 1383/07/17 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام
خوشحالم که نتیجه صبر و تحملی که هر دوتاتون داشتین رو دارین می گیرین
خوشحالم که میبینم خدا. هنوز همون خدای مهربون خودمونه که خیلی دوسمون داره و همیشه کارایی رو که یه موقع هایی انجام میدیمو می بخشه
خوشحالم از اینکه میبینم آدمای خوبی مثل تو مثل آرش عزیز و مثل دوستای دیگه پیدا میشن

سلام دوست گلم. خوبی؟ این شعر رو من خیلی دوست دارم. و منهم امیدوارم که اون روز زودتر برسه و بهت تبریک می گم

مهتاب بی نور 1383/07/18 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام عزیزم:
خوبی؟ خیلی خیلی خوشحالم چون تو خوشحالی....اینقدر صادقانه و محبت آمیز می نویسی که میشه خیلی راحت احساستو فهمید...اینقدر قلمت گیرا و تاثیر گذار هست که آدم از ناراحتیت غمگین میشه و از خوشحالیت شاد میشه..
من هم خیلی خوشحالم چون به آرزوت رسیدی...امیدوارم همیشه شاد باشی و شادیتو با عزیزترینت قسمت کنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد