به یاد نگارنده ع ش ق

واژه های مهربان ،‌
کلمات پر از عشق ،
شادی های آسمانی ،
شیداترین احساس ها ، 
دست یاریم را بفشارید تا
ناب ترین پیغام بر  ِ زمینی باشم !

* کاش زبان قاصرم بتواند در وصف بزرگ ترین خالق پدیدارها ، سزاورانه بنگارد . می دانم هر چه بگویم باز هم در بیان عظمتش کم لطفی کرده ام اما می شود گفت " سبحان الله ، الحمدلله ، الله اکبر "

* از تک تک دوستای مهربونی ( مامان آسمان ، داداش فرهاد ، مهتاب بی نور عزیز ،
 لوسی
، lost hero ، غریبه ، لیلی ، گلاره ، پانته آ ، پسرک تنها ، سارا و .. ) که در سخت ترین لحظه های زندگیم مثل یک حامی با من بودن و با دعاها و همدلی های قشنگشون من رو به عدل خدای فتاح امیدوارتر می ساختن ، بی نهایت ممنونم . با دعاهای شما بود که عشق من به آغوش زندگی و خونوادش برگشت ، فقط می تونم بگم " حمد و ثنا مخصوص رب العالمین هست و بس "  
نظرات 3 + ارسال نظر

سلام . نمیدونم این اجازه رو به من میدی که تو رو دوست خطاب کنم یا نه؟ نمیدونم در مورد وبلاگت چی بگم مهربون چون همه چیزش محشره...وقتی وارد این صفحه شدم یه حس خاص بهم دست داد احساس کردم چقدر بهت نزدیکم نمیدونم چرا؟ شاید بخاطر اسم وبلاگت شاید هم بخاطر اون شعر زیبای بالای صفحه که برای من یاداور یک دنیا خاطره است...چقدر از اشنایی با تو خوشحالم ...امیدوارم منو به عنوان یه دوست کوچیک بپذیری .به من سر بزن خوشحال میشم.......ببخشید که خیلی پر حرفی کردم.....ولی باز هم میگم وبلاگت محشره......موفق باشی

پسرک تنها 1383/07/06 ساعت 01:26 ق.ظ http://asemanesaf.tk

سلام خواهر گلم .......خوشحالم که عشقت به زندگیش برگشت ..... و هم تو رو خوشحال کرد ( بیشتر از بقیه ) و هم دیگران رو ....امیدوارم قدر این روز های خوب رو بدونی چون هیچ وقت برنمیگردن ..........امیدوارم همیشه شاد ببینمت .......سربلند و پیروز باشی ......یا حق

مهتاب بی نور 1383/07/06 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام خانوم گلم:
خوبی؟
وای نمیدونی چقدر خوشحالم کردی....به انداره ای که انگار خودم به بزرگترین آرزوی زندگیم رسیدم......
امیدوارم در پناه حق زندگی سرشار از شور و عشق و محبت داشته باشی....
مواظب خودت و عشق زیبات باش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد