به یاد نگارنده ع ش ق

با تو هستم ای مسافر ، ای به جاده تن سپرده
هنوزم هوای خونه ، عطــــــر دیــــــدار تــــو داره 
گل به گل ،  گوشه به گوشه تو رو یاد من میاره
به گذشتــــه برمی گردم ، به سراغ خاطراتـــــم
تازه میشم از دوباره ، از تـــــو داغه خاطراتـــــم
به تـــــو می رسم همیشه ، در نهایت رسیدن
هرکجا باشی و باشم ، به تو برمی گردم از من 
این تویی همیشــه ی مـــــن ، توی آیینه تقدیر 

گاهی وقتا احساس می کنم تنهاترین و دلتنگترین موجودی هستم که خدا آفریده . انگار هیچ چیز در این دنیا نیست که خوشحالم کنه . هر لحظه منتظر  ِ یه قاصدک خوش خبرم که بیاد و روی دستام بشینه تا من رو به بزرگترین آرزوم برسونه ولی تا حالا هیچ قاصدکی حاضر نشده مهمون دستام بشه و از غصه نجاتم بده . از دیشب تا حالا عجیب بی قرارم و ملتهبم . حس می کنم یه احساس موذی از درون داره همه وجودمو می خوره . دوست دارم به عکست زل بزنم و با همه وجودم تلاش کنم از توی قاب تصویر بیرونت بیارم . هی با ناخونام به شیشه ای که تو توی دلش جا گرفتی چنگ بندازم تا تورو به دنیای واقعیم برگردونم . می خوام بگم من از این گرگایی که لباس میش می پوشن و میان طرفم می ترسم . می خوام تو رو به عشقمون قسم بدم که از پیشم بمونی آخه من خیلی دوستت دارم ولی نه چنگای من صورت مهربونتو ناراحت می کنه ،‌ من قول دادم که فقط با انگشتام صورتتو آروم نوازش کنم ، آره من قول دادم ،
آره .

دستای من مهربان است ،  آغوش  ِ من مهربان
آواز  ِ من سبزه زار است با عطر و بوی باران
امنیت شانه هایم بام کبوتران 
من ، بی قفس بی زندانم ، آسمانم آسمان
پرواز کن در حضورم تا مرز بی پایانی
تا هر بلندای ممکن ، تا هر کجا می دانی
من دامن  ِ اعتماد در لحظه ویرانی
بی آنکه یک دم ببینی از سایه ام نشانی
وحشت نکن از شکستم تا همسفر با منی
تو پیش من سربلندی حتی اگر بشکنی  

کاش میشد دستامو محکم بذارم روی صورتمو های های گریه کنم و هیچکی نپرسه چرا اینجوری زار می زنی. کاش میشد این بغضی که داره گلوم رو خفه می کنه غورت بدم تا دیگه هوس سرکش شدن به سرش نزنه . کاش من پیشت بودم . کاش می تونستم با التماسمام از اون دنیا بیارمت اینجا . کاش تو دوباره بیایی و بگی تو خیلی ماهی . کاش خوب شی . کاش من بتونم این بغض نفس گیرو داد بزنم . کاش سوز اشکام دیگه روی قلبم سنگینی نکنه . کاش یه بار دیگه باهات حرف بزنم . وای خدا کمکم کن دارم داغون میشم . خدا جز تو پناهی ندارم ، خدا .
نظرات 5 + ارسال نظر
lost hero 1383/06/24 ساعت 07:32 ب.ظ

چرا با خودت این کارو می کنی؟؟؟ می دونم خیلی سخته... اما فکر نکن تو این دنیا فقط خودتی که مشکل داری... همون چیزایی که تو می کشی منم کشیدم. اما این طور ناراحت کردن خودت هیچیزی رو درست نمی کنه. باید قوی باشی. اونقدر قوی که به اونم انرژی بدی. مطمئن باش اگه تو بخوای همه چی درست میشه

پسرک تنها 1383/06/24 ساعت 10:50 ب.ظ http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ........خدایا چرا همیشه میای خوبا رو دست چین میکنی و بر میداری میری ؟؟ .......مگه چه گناهی کردن ؟ ......چرا کسایی مثل من رو که به هیچ دردی نمی خوریم بر نمی داری و بری ؟؟؟.......چرا ؟؟؟؟ خدایا میدونم میتونی و برات کاری نداره ......اگه میشه این عشق این دختر خوب رو ( خواهر گل من رو ) بهش برگردون ........سربلند و پیروز باشی ....یا حق

مهتاب بی نور 1383/06/24 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام گلرو جونم:
خوبی خانومی؟
اینقدر خودت رو عذاب نده....به خدا هر چی اینجوری کنی اون که حالش خوب نمیشه هیچی حال خودت رو هم خرابتر میکنی.تنها کاری که میتونی انجام بدی و باید انجام بدی دعا کردن به درگاه خدای مهربونه و مهمتر اینکه تو باید به خودت امیدواری بدی تو اگه روحت رو در رنج و عذاب قرار بدی عزیزم جسمت هم در رنج و عذاب قرار می گیره....:(( اینجوری خودت رو نابود میکنی....
توکل کن به خدا....هر چی خیره پیش میاد...
مراقب خودت باش

آسمان 1383/06/25 ساعت 11:53 ق.ظ

ایشالا دوباره خوب میشه و همه چیز درست میشه.تو رو خدا انقدر غصه نخور.هرچند میدونم خواهشم بیجاست.اما سعی کن قوی باشی.

میلاد 1383/06/27 ساعت 09:44 ب.ظ

راستش نمی دونم چطوری برای زخمت مرهم باشم اما اینو بدون که زندگیه راحت و بی دردسر مال اون دنیاست تو این دنیا همه گرفتارن هیچ کی آرامش و آسایش نداره فقط بعضی ها ظاهرشونو یه طوری میسازن که آدم خیال میکنه خیلی خوشن اما وقتی باهاش دمخور شی می بینی اونم بدبخته و بیچاره شاید بدتراز خیلی های دیگه چرا فقط بعضی ها تو این دنیا غم دنیا رو نمی خورن ولی اونا هم دل پر دردی دارن ولی مدلش با مال بقیه فرق میکنه در هر حال امید وارم مشکل شما هر چه زودتر حل بشه اگر چه دیر با وبلاگ شما آشنا شدم براتون روزهای خوشی رو آرزو میکنم خدا نگه دار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد