به یاد نگارنده ع ش ق

لحظه هایی در زندگی هست که توی ذهن آدم حک می شود . مثل یک عکس و تصویر همیشه توی ذهن دست نخورده و ثابت می ماند و آدم که به گذشته بر می گردد ، درست به روشنی روز اول جلوی چشمش نقش می بندد . احساسهایی هست که گفتنی نیست . کلام و توصیف از بیانشان عاجز است . چون این حالت ها حس کردنی است نه گفتنی و شاید به همین دلیل آدم از بازگویی اش در می ماند . خدایا ! آن چشم ها چقدر زلال بود . اگر محبت رنگی داشته باشد و حس کردنی باشد ، اگر محبت را بتوان دید و حس کرد و چشید ، محبت ِ بی شائبه ، محبت توام با شوق و خواستن ، من رنگ محبت را زلالی بی نهایت عشق پاک را در چشمهای پاک او دیدم . خصلت آمیزاد این است ، آنچه دارد نمی بیند و به داشتنش مثل یک حق طبیعی عادت می کند مثل دستش ، مثل نفس کشیدن ، مثل چشمهایش و مثل همه واقعیتهای حیاتی زندگی که چون همراه ِ آدمند برایش عادی می شوند و بی ارزش ، مگر اینکه از دستشان بدهد !
( گزیده ای از کتاب دالان بهشت ) 

                                                         ***

* هر لحظه به هوای تو می خوانم و 
   در دل می گویم ، عزیزترین  ِ دو چشم عاشقم  
   جایت در میان شبهایم ، عجیب ، خالیست ..

*  " دل ِ من گرفته " اشتباه است 
    باید بگویم " دل ِ من تنگ است "
    یا شاید " دل ِ من ، عجیب ، تنگ است "

*  دریایی از کلمات نگفته ی معصوم   
    روزانه در سینه تاریکم ، غرق می شود   
    می شود خواهش کنم ، فقط خود ِ تو ،
    غریق نجات حروف ِ بی گناهم شوی ؟!
نظرات 3 + ارسال نظر
آسمان 1383/06/23 ساعت 08:57 ق.ظ

الهی بمیرم برات که انقدر داری غصه میخوری....به خدا همش تو فکرتم...همش نگران تو و اون هستم.بهم خبری ندادی از حالش...دخترکم بهم یه خبری بده.

مهتاب بی نور 1383/06/23 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام:
بهتری؟اصلااز فکرت بیرون نمیام و با اینکه مدت کمی هست که میام اما بد جوری به اینجا و حرفات عادت کردم...
امیدوارم روزی فرا برسه که همه در آرامش خاطر در کنار کسانی که دوستشون دارند زندگی کنند...
مطمئن باش همه چیز درست می شه...بد به دلت راه نده...امیدوار باش چون لطف و کرم خدا بیش از اون چیزیه که ما تصور می کنیم.

لیلی 1383/06/23 ساعت 06:32 ب.ظ http://lovesuck.persianblog.com

سلام .من از دیروز اومدم تو وبت .نمی تونم بگم چه اثری رو من داشته .امیدوارم شاد ببینمت.ارزومه.ارزو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد