به یاد نگارنده ع ش ق

                  

گاهی این دنیا ، مثل  ِ ما با خودش مسئله داره
میون ِ زمین و آفتاب ابر  ِ تیرگی میاره
رنگ ِ دریا بر می گرده از هوای ِ تلخ و تیره
همه ی چلچله ها رو وحشت ِ خزون می گیره
گم میشه روی ِ لب ِ گل رنگ ِ آفتابی ِ خنده
پر میشه زمین  ِ غربت از تهاجم  ِ پرنده 
اما ، تو می دونی پشت ِ این بارون ِ یک ریز 
روز  ِ خوش رنگی ِ دنیاست نوبته بدرود پاییز ..  
ما هنوزم پره  ِ آفتاب شب فروز و سایه سوزیم
روشنایی با دل ِ ماست چه بسوزیم ، چه نسوزیم 
نون و آب این زمین هم اگه خون ِ جگر  ِ ماست 
غم نخور که قصه ی ما حرف ِ عاشقای فرداست .. 

تنها محرم  ِ دل ِ کوچیکم ، سلام ..

امروز حدود  ۱۵ روزه که چشای مهربونتو بستی اما من دلم روشنه . می دونم یه روز از همین روزا چشای قشنگتو باز می کنی و واسه همیشه با هم می مونیم عزیزک ِ دلم . دیشب تولد ریحانه بود . یادت میاد پارسال ، شب تولد ریحانه اومدی ایران .. اون شب گفتی توی این چند ساعت کلی آدم ، اومدن دیدنم به جز تو .. گفتی تو هنوز هم شیطونیا و مطمئنم مغرور .. هر دومون اونقدر خوشحال بودیم که انگاری دنیا رو بهمون دادن .. بعد از ۲ ماه انتظار کُشنده ، تو پیش من بودی .. توی خاک خودت نفس می کشیدی .. دیشب سالگرد همون شب بود .. می دونی تنها بهترین زندگیم ، دلم واست تنگ شده .. اتاقم بوی تو رو می ده با اینکه هیچ وقت پاتو توی اتاق من نذاشتی .. عطرت همه وجودمو پر کرده .. تا دلم تنگ میشه و می خوام بغض کنم فوری میرم نماز می خوونم و توی سجده هام اونقدر به خدا التماس می کنم که .. همش میگم اگه خدا یه بار  ِ دیگه ، فقط یه بار  ِ دیگه ، تو رو به من برگردونه تا لحظه ای که نفس توی سینه ام هست ، کنیز  ِ خودش و فرستاده هاش میشم .. می بینی گل قشنگم ، می بینی چقدر دوست دارم .. عشق من و تو به هم یه عشق  ِ پاکه .. با اینکه فاصله دستامون خیلی زیاده اما دلامون با همه .. من و تو با دعا ، مناجات و عشق باهمیم .. یادته می گفتی چقدر قشنگه که همه دوستت داشته باشن و برات دعا کنن .. همیشه ازم می خواستی دعات کنم ولی نمی دونستی که اولین خط بودن من ، اسم پاک تواه .. چقدر صبوری کردن در اوج غم سخته .. چقدر دردناک توی سرزمین گریه از خنده بگی .. تو چطور تونستی توی اون غربت لعنتی اونقدر صبور باشی عشق قشنگم .. آخه من که می دونم تو چقدر قوی بودی و هستی .. من می دونم تو محکم ترین آیه ی خدایی .. من اینا رو ، خیلی خوب می دونم .. به خاطر همین دلم روشنه .. می دونم خدا امید هیچ بنده ای رو نا امید نمی کنه .. می دونم خدا ارحم راحمینه .. راستی گلاره میگه کسایی که توی کما هستن روحشون با کساییه که دوستش دارن .. میگه نباید گریه کنم چون تو غصه می خوری که نمی تونی آرومم کنی .. میگه باید آروم باشم ولی مگه میشه  .. خیلی نگرانم ، خیلی .. 

   * یا حیُ یا قیوم یا حیاً لا یموت یا حیاً لا اله الا انت یا ذالجلال و الاکرام یا ارحم الراحمین * 

نذر کردم تا وقتی خبر سلامتیتو بهم ندادن هر روز ، روزه بگیرم .. کلی نماز خوندم .. کلی نذر کردم .. می دونم مثل همیشه خدا نا امیدم نمی کنه ولی دلم برات تنگ شده .. دلم تنگ شده  .. وای اگه بدونی چی می کشم .. خدایا ! بازم توکل می کنم به خودت .. 
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1383/06/19 ساعت 12:42 ب.ظ http://dardeshgh.blogsky.com

مهتاب بی نور 1383/06/19 ساعت 09:52 ب.ظ

سلا خانومی:
خوبی؟ بهتر شدی؟
ما همه واسش دعا می کنیم...

فرهاد 1383/06/20 ساعت 11:14 ق.ظ http://little-samurai.blogspot.com

گلاره راست می گه خواهر جون...دعا...فقط دعا باید کرد و امیدوار بود...امیدوار موند....ما هم دعا می کنیم...بی خبر نذار...در پناه خدا

فرزانه 1383/06/20 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.skylove1.persianblog.com

سلام دوست خوبم.
عزیزم امیدت همیشه به خدا باشه .همین طور بهش ایمان داشته باش .نا امیدت نمی کنه. من هم براتون دعا می کنم .
همیشه عاشق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد