به یاد نگارنده ع ش ق 
            
                 Giovanni ANGELS LOVE SCIENCE RELIGION  DREAMS MAGIC wizards GOD BEAUTY WOMEN dragons fairies. Mountains 3d art animals cats

عزیزترین  ِ دلم ، سلام ..
این نوشته فقط و فقط مال خودته .. هر جای این دنیا که باشی ..
عشق قشنگم ، نازنینم ..
انگار از دیشب بهم الهام شده که تو چشماتو وا می کنی و از آسمان به زمین میایی .. دیشب کنار دریا بودم همون جایی که تو عاشقی .. همون جایی که فقط انعکاس صورت مهربون تواه .. وقتی اونجا بودم آروم بودم .. چون بوی تو رو می داد .. الان هم آروم  ِ آرومم .. این چند روزه خیلی فکر کردم .. دیدم اگه همش گریه کنم تو از دستم ناراحت میشی ، غصه می خوری .. می خوام محکم باشم ، دعا کنم تا خدا تورو شفا بده .. می دونم خدا می دونم من تورو از جون ِ خودم هم بیشتر دوست دارم ولی چه کنم که هیچ کاری از دستم بر نمی آید .. ابالفضل ، سید مظفر همه حامی منن .. می خوان تورو شفا بدن .. من می دونم تو هم از کما در میایی .. چون می دونی من بدون تو هیچی نیستم .. می بینی هنوزم مثل بچه ها بغض می کنم .. هنوزم یاد نگرفتم جلوی تو اشک نریزم .. هنوزم ..

ما تکیه داده نرم به بازوی یکدگر
در روحمان طراوت مهتاب عشق بود
سرهایمان چو شاخه سنگین ز بار و برگ
خامش ، بر آستانه محراب عشق بود
من همچو موج ابر سپیدی کنار تو
بر گیسویم نشسته گل مریم سپید
هر لحظه می چکد زمژگان نازکم
بر برگ دست های تو آن شبنم سپید
گویی فرشتگان خدا در کنار ما
با دست های کوچکش چنگ می زدند
در عطر عود و ناله اسپند و ابر دود
محراب را ز پاکی خود رنگ می زدند
پیشانی بلند تو در نور شمع ها
آرام و رام بود چو دریای روشنی
با ساق های نقره نشانش نشسته بود
در زیر پلکهای تو ، رویای روشنی
من تشنه صدای تو بودم که می سرود
در گوشم آن کلام خوش دلنواز را
چون کودکان که رفته ز خود گوش می کنند
افسانه های کهنه لبریز راز را
آنگه در آسمان نگاهت گشوده گشت
بال بلور قوس قزح هی رنگ رنگ
در سینه قلب روشن محراب می تپید
من شعله ور در آتش آن لحظه درنگ
گفتم خموش " آری " و همچون نیسم صبح
لرزان و بیقرار وزیدم به سوی تو 

به چشات قسم که همیشه دوستت دارم ، اونقدر که همه به عشقم حسادت کنن .. آخه فقط من و توایم که می دونیم عشق ما پاک ِ پاکه .. عشق ما خیلی قشنگه مثل خودمون مگه نه ؟! .. من که می دونم من و تو همیشه با هم و متلق به همیم .. خود ِ تو اینو گفتی " کس فقط به اونی تعلق داره که خودش دوست داره حتی اگه در ظاهر اینجوری نباشه " .. من تو تا ابد همدیگر دوست داریم .. من مطمئنم تو داری حرفامو می شنوی ، لبخند می زنی و خوشحالی  .. خدا به من مژده داده که تو رو بهم برمی گردونه " دل قوی دار سحر نزدیک است " 

    * یا حی یا قیوم یا حیاً لا یموت یا حیاً لا اله الا انت یا ذالجال والاکرام یا ارحم الراحمین *  

                              پس به امید اون روز زیبا ، همه وجود ِ من
                                               .. هیوایی ِ تو  ..

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1383/06/17 ساعت 01:50 ب.ظ http://nikkar.blogsky.com

هُدا 1383/06/17 ساعت 03:56 ب.ظ

!

مهتاب بی نور 1383/06/17 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام عزیزکم:
خوبی؟ اینجور که از نوشته ات فهمیدم اینه که داری امیدواری رو تو خودت تقویت می کنی.....آفرین
تنها کاری که می تونی انجام بدی واسه خودت و اون همینه که امیدوار باشی.لطف خدا خیلی بیشتر از چیزیه که ما آدما تصورشو می کنیم....اینجا یعنی این دنیای فانی محل گذر و آزمایشه پس خودت رو محکم نگه داری تا از پس این امتحانات سر بلند بیرون بیای....
موفق باشی

1383/06/18 ساعت 12:11 ق.ظ http://shekastkhordeh.persianblog.com

شبنم 1383/06/18 ساعت 11:41 ق.ظ http://sahme-del.persianblog.com

سلام دوست عزیز خواستم اطلاع بدم که آپ کردیم...وبلاگ زیبایی داری .زیبا..زیبا...زیبا...بای

فرزانه 1383/06/18 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.fmlove.persianblog.com

سلام دوست خوبم . ممنون که هنوزم به یاد من هستی. انشاالله مشکل حل میشه و ایشون حالشون خوب می شه .حتما... امیدت به خدا باشه که تنها پناه واقعی.
راستی شاید دیگه هیچ وقت به اون وبلاگ نرم . حتما خودت خوندی و متوجه شدی .این آدرس وبلاگ جدید .می خوشحالم بازم تنهام نذاری.
همیشه عاشق باشی.

فرزانه 1383/06/19 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.skylove1.persianblog.com

اومدم آدرس جدید رو بدم
موفق باشی.

سونیا 1383/06/19 ساعت 10:41 ق.ظ http://soa.persianblog.com

گلرو جون بگو ببینم چی شده؟نگران شدم ؟ از کی حرف میزنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد