نمی دونم چرا اینجام ..
نمی دونم کجا باید باشم ..
هیچی نمی دونم 
گیج شدم
دیوونه شدم
اینجا بوی تو رو میده
گوشه گوشه ش بوی خنده هات
بوی دلتنگیات بوی غربتات
وای خدااااااااااااااااااا بگو چه کنم
خیلی سخته خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خیلی سخته
..
..

باید چشاشو باز کنه
باید ببینه من بدون اون می میرم
باید بفهمه من بی اون هیچم
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بهم برشگردون خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وای من دیگه نمی دونم چه کنم
دیوونه شدم
اصلا نمی دونم چرا اینجام
وای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
..
..

وای عزیز دلم ..
وای عشق قشنگم ..
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نظرات 6 + ارسال نظر
مهتاب بی نور 1383/06/16 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام عزیزکم:
خوبی؟ ای کاش میدونستم چه اتفاقی افتاده..فکر کنم اگر بگی بهتر می تونیم کمکت کنیم :((......چرا آخه دنیا اینقدر نامهربونه؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟ ولی خانومی غصه نخور چون با غصه خوردن چیزی درست نمی شه ... واست دعا می کنم...
شاد باشی...

رویا 1383/06/17 ساعت 04:54 ق.ظ http://eastgirl.persianblog.com

سلام...دیگه غصه نخور.مطمئن باش بر میگرده .به خاطر تو.به خاطر همه روزای خوش با تو بودن...منم دعا میکنم خوب بشه هر چه زودتر

آسمان 1383/06/17 ساعت 09:25 ق.ظ

وای دخترکم....وای وای وای..با خودت اینکارو نکن....داری به خودت ظلم میکنی.من میدونم که نه اون راضیه و نه خدا.....ایشالا حالش خوب میشه و دوباره برمیگرده پیشت......خیلی براش دعا میکنم.

فرهاد 1383/06/17 ساعت 12:22 ب.ظ http://little-samurai.blogspot.com

بهم گفتی چرا داری می سوزی؛بهم گفتی از چی درد می کشی...ولی بهم نگفتی چرا نا امیدی....گاهی اوقات هست که آدم برای این که شرایطش عوض بشه باید خودش اقدام کنه؛خدا هست ولی اون وقت نداره بابت همه چیز به آدم یاری برسونه؛باید با حقیقت کنار اومد؛نمی گم بپذیرش؛تو حق داری تا ابد با حقیقتی که دوستش نداری بجنگی و نا امید نشی؛ولی سعی کن با بعضی چیزها کنار بیای...به این فکر کن که اگه از بین بری به هدفت نمی رسی؛ولو برای چند روز...مگر این که دوست داشته باشی خودت زودتر بری.....از خدا می خوام در فکرت ؛در زندگیت و در مشکلت گشایشی ایجاد کنه....قوی باش خواهر جون؛ما باهات هستیم....در پناه خدا.

سلام
وبلاگ خوبی داری امیدوارم موفق باشی. عکس زیبایی که در اینجا استفاده کرده اید اثر خانم مرجان تقوی است. ممنون می شوم اگر حق کپی را رعایت کرده و نام عکاس را در زیر عکس ذکر بفرمایید. آدرس مستقیم گالری ایشان نیز :
http://www.iranqpg.com/taghavi
می باشد.

فرزانه 1383/06/18 ساعت 11:02 ب.ظ http://skylove1.persianblog.com

بازم سلام. برای نوشته ی آخرت کامنت گذاشتم ولی یادم رفت آدرس جدید رو بدم.اینجا نوشتم . رستی شما بلدین چطوری رو وبلاگ موزیک میذارن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد