به یاد نگارنده ع ش ق 

                          

ای دلت خورشید خندان ،
سینه ی تاریک من ،
سنگ  ِ قبر آرزو بود
..

لحظه لحظه ی دقایقم با نوایی از آرتوش مرطوب و بارونی می شود ، خو گرفته ام با این غم اما
به قول یک دوست " گر خو نگیری چه کنی ! " .. اگر بگویم دلم از این همه سردی گرفته ، جواب می دهند " ناشکری مکن " اگر بگویم خسته شده ام از این زندگی ، جواب می دهند " برو خدا را شکر گو که سالم و سلامتی " اگر بگویم دلتنگم ، جواب می دهند " این اطوراها دیگر چیست " اگر بگویم دلم مرده ، جواب می دهند " گرسنگی نکشیده ای که عاشقی از یادت برود  " پس من چه بگویم دیگر ، هان ! چه بگویم !

قصه ی دلتنگی ات را
خوب ِ من بگذار و بگذر !
گریه ی دریاچه ها را
کاش به دامانت نبینم
..

می دانم اگر به همین سکوت ادامه دهم ، روح عاشقم تکه تکه می شود . من باید ، برای تو بگویم .. تو باید بدانی بی خبر رفتن تو دارد داغانم می کند .. دارم از درون خورده می شوم ، می فهمی ! .. شک دارم بدانی ، شک دارم ! مگر تو نبودی که می گفتی من همه چیز را حس می کنم ! پس چرا پرپر شدنم را حس نمی کنی ، هان !  نازنین دلم ، مهربانم ، تنها عشق من دلم تنگ مهربانی هایت شده .. چرا نامهربان شدی ؟ .. چرا دور شدی از من ؟! من که دوستت دارم بیشتر از گذشته ، کمتر از آینده .. قاصدکمان کجاست ، نکند گمش کرده باشی .. ماه من چرا گم شد ، ماه حزین و سر به زیر من .. مگر نخواندیم " اگه یه روز بری سفر ، بری ز پیشم بی خبر .. " ، مگر نگفتیم " اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت .. " پس چه شد ؟! من نگاه مهربانت قسم بگو .. بگو تا بدانم رهایم نکردی .. بگو تا بدانم باید صبور باشم .. بگو تا بدانم می مانی .. بگو تا به طعنه های دیگران بخندم .. بگو تا بمانم و نمی میرم .. اینجا بی تو جهنم است .. من با تو شروع کردم ، زندگی را ، عشق را .. نگذار این چنین بی تو بشکنم .. همه زندگی من تو هستی ، هستی ام را از من نگیر ..

امان از راه بی عابر
امان از شهر بی شاعر
امان از روز بی روزن
امان از این همه رهزن
امان از باد بی باده
امان از سرو افتاده
امان از سایه بی سر
بر این درگاه درد آور
امان از نا تمام تو
امان از ناتمام من
..
..

پ.ن : با این که این بلاگ حق کپی رایت داره اما متاسفانه بعضی افراد کم لطفی می کنند و از این مطالب بدون ذکر نام کپی برداری می کنند . از تک تک شما دوستان تقاضا دارم مطلبی از این بلاگ ، کپی برداری نکنید  چون نوشته های این بلاگ متعلق به کسی هست که دوست نداره کسی به جز خودش مالک این نوشته های خصوصی باشه .   
نظرات 4 + ارسال نظر
.. 1383/06/12 ساعت 02:14 ب.ظ

امان از روز بی رویا

[ بدون نام ] 1383/06/13 ساعت 12:04 ق.ظ

فرهاد 1383/06/13 ساعت 02:27 ب.ظ http://little-samurai.blogspot.com

آرزو پیشم نیست؛اون تو آغوشمه!برای همیشه و همیشه...این شعرت به دلم نشست؛بوی پاییز می داد ولی باز هم لطیف بود؛دعا می کنم بهار به دلت سر بزنه خواهر جون!در پناه خدا.

[ بدون نام ] 1383/06/13 ساعت 04:23 ب.ظ

دختر نازنینم....وقتی خود م انقدر دلتنگ و ناراحتم،چطور میتونم برای تو مرهم باشم.فقط دعا میکنم که برگرده...خیلی برات دعا میکنم.تو هم برام دعا کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد