به یاد نگارنده ع ش ق 
 
                                      

خداى عزیز ، آنجا هستى ؟!
آیا صدایم را مى شنوى ؟!
آیا به آن اهمیتى مى دهى ؟!
خداى عزیز، این ما هستیم !
کمتر از حد کمال .. 
ما به آن چه به دست مى آوریم قانع ایم
و بیش از آن نمی خواهیم
ولى گاهی فراموش می کنیم که
براى چه ما را آفریدى
خداى عزیز ، اکنون زمان معهود فرا رسیده
اگر گوش مى کنى نشانه اى نشان بده
خداى عزیز ، به تمناى من گوش فرا دار
ما را با نیازمان تنها نگذار 
خداى عزیز ، دستى بده
آیا این واقعاً همان چیزى است که تو طرح کردى؟
خداى عزیز ، به تو ایمان داریم
گرچه ما نا امیدت کرده ایم ، نا امیدمان نکن
امیدوارم و دعا مى کنم
ما را به روزى درخشان تر هدایت کنى
به بیرون از تاریکی
و راهمان را روشنی بخشى ، خداى عزیز
امیدوارم و دعا مى کنم
ما را به راهى بهتر هدایت کنى
عشق پاسخ است پس راهمان را روشنى بخش ،
خـــداى عزیــــــــز !
                         
                                    *  ! .. heavenly father save me  *

نظرات 5 + ارسال نظر
الی 1383/06/11 ساعت 09:33 ق.ظ http://www.aeli.persianblog.com

وبلاگت قشنگه ....بذار مطالبت و می خونم بعد دوباره می یام.... تو هم بیا پیش من خوشحال می شم .....

آسمان 1383/06/11 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام دخترکم.یه چیزی رو میدونی؟با اینکه بعضی وقتا خیلی از دست خودم نا امید میشم،اما هرگز از رحمت خدا قطع امید نمیکنم.میدونم که صدای همه مون رو میشنوه.میدونم خیلی دوسمون داره.دلم میخواد بدونه که ما هم خیلی دوسش داریم.اگه دیر جوابمون رو میده،فقط برای اینه که دلش میخواد صدامون رو بیشتر بشنوه.برای همینم من همیشه صداش میکنم.میدونم که جوابمو بالاخره میده.

فرهاد 1383/06/11 ساعت 12:52 ب.ظ http://little-samurai.blogspot.com

قشنگ...لطیف...تاثیر گذار....و عاشقانه بود...خواهرجون ناامید نباش...خدا صدامونو می شنوه...منتها هنوز نوبتمون نشده...راستی...چرا خوش به حال آرزو؟می دونی اون بنده خدا چه زندگی سختی داشته و داره؟.......................
موفق باشی و در پناه خدا.

[ بدون نام ] 1383/06/11 ساعت 03:34 ب.ظ http://blog.leomoon.net/

salam hivaye azizam,
man be tore etefaghi residam be eenja, ama say mikonam etefaghai az eenja nagzaram, ye darde

moshtarak bahat daram, ye boghze moshtarak,
kash betonam bishtar bahat harf bezanam. montazeretam.
be darde delaye tanhayiyam khosh oomadi, be tarnegarye tanhaye ye sar bezan

http://blog.leomoon.net/

ahange zibayee baraye sitet gozashti, fekr konam 1 saaty bashe ke daram behesh gosh midam

از عشق حرف نزن.با عشق حرف بن.با عشق حرف بزن تا مردم بفهمن عشق چیه.خیلی ها نمیدونن عشق چیه.اون افرادی هم که میدونن اون جور که باید بدونن نمیدونن.بالای ۹۰٪ از مردم نمیدونن عشق خوردنی یا پوشیدنی و کورکورانه و از روی تقلید عاشق میشن.فرهنگ سازی کن.از فرهنگ عشق حرف بزن.از اداب و رسوم عشق حرف بزن.بااین حرفهای قشنگت همرو از خود بی خود میکنی.همه وسوسه میشن برن عاشق بشن.ولی عاشقی بلد نیستن.این به ضرر جامعست.تو میدونی عشق مخفف چه عبارتی؟میدونی عشق از چه عبارتی گرفته شده؟اول باید این چیزا رو یاد بگیرن.شایدم واسشون گفتی ولی اگه این عبارت روزی ۱۰۰ بار هم واسشون مرور بشه باز هم کمه.من دفعه اولم بود که وبلاگ شمارو خوندم.خیلی خوبه.دیگه حرف زدنم نمی یاد.تا همین جا هم خیلی به خودم فشار اوردم تا اینارو بگم.تازه کلی هم غلط داشتم.از خدا حافظی هم خوشم نمی یاد.پس به امید دیدار در سواحل عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد