به یاد نگارنده ع ش ق 

                   
             
نگاهت آسمانم بود و گم شد 
دو چشمت سایبانم بود و گم شد
به زیر آسمان در سایه تو ، 
جهان در دیدگانم بود و گم شد 
( سیاوش کسرایی )

* گفته بودم که دیگه حرفی از احساساتم توی این صفحه نمی زنم !
* همه چیز مثل پازلیه که تیکه بزرگشو گم کرده باشم .. عجب سیاه بازاریه !!
* کاش میشد مثل سابق همه اتفاقات رو توی ذهنم حلاجی و توجیه کنم بخصوص ... اما حیف که دیره ، خیلی دیر ..
* می دونی رفیق .. همیشه باید توی هر کاری حد اعتدالو رعایت کرد . اگه این اعتدال کمی این ور و انور شه همه چیز به هم میریزه . بدترین ضربه هم متوجه خود ِ انسان میشه . مثل همون ترازویی که یه کفه اش از بس پُره داره خفه میشه ولی اون یکی از بی وزنی داره می میره .. به قول یکی " یکی به درد شیکم ، یکی به مرگ شیکم ! "
* اصولا توی زندگیم ، خیلی کم پیش میاد که از کسی برنجم اگه هم اتفاق بیفته سعی می کنم خیلی اصولی و بی تکبر مسئله رو حل و فصل کنم . اما این بار یه رنجش بزرگ از کسی به دل دارم که .. امیدوارم یک دلیل منطقی و درست برای توجیه کارش داشته باشه و الا ..
* می روی و نمی بینی چه رازهای از وجود من در قبرستان ناگفته ها زنده به گور می شود ..
نظرات 2 + ارسال نظر
خبرنگار 1383/06/03 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.kalo.blogsky.com

سلام دوست عزیز!
از وبلاگت دیدن کردم و مطلب قشنگت سطر به سطر خوندم.
خیلی خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنی ...!
به امید دیدار!

فرهاد 1383/06/04 ساعت 12:31 ب.ظ http://little-samurai.blogspot.com

دیشب بالاخره موفق شدم اون آهنگی رو که لطف کرده بودی لینکش رو بهم داده بودی دانلود کنم...خیلی ممنون از لطفت هیوا جون...آهنگ قشنگی بود....موفق باشی و در پناه خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد