به یاد نگارنده ع ش ق 

         
                 
                                         * تو می دمی و آفتاب می شود *
نظرات 9 + ارسال نظر
مُنا 1383/05/31 ساعت 02:04 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم

احمد 1383/05/31 ساعت 02:45 ب.ظ http://marde-darya.blogsky.com

می دونین آهنگ وبلاگتون خیلـــــــی عالیه؟! یه سری تغییرات هم کرده مبارکه!‌ :-)
این عکسای پست آخرتون رو نمی تونم ببینم! تولدتونه؟!

مبـــــــــــارکـــــــــــــــه!!!

چشم تو چشم 1383/05/31 ساعت 04:22 ب.ظ

تولدت مبارک

سلام عزیزم.... انگار بهشته..... من خوشحالم باهات آشنا شدم....

نینی 1383/06/01 ساعت 12:07 ب.ظ http://ninigherty.persianblog.com

سلام . خیلی قشنگ بود. همه رو خوندم ولی اینجا کامنت میذارم. مخصوصا موزیک

آسمان 1383/06/02 ساعت 09:49 ق.ظ

مامانی،دخترکم تولدت مبارک.آرزو میکنم صد سال زنده باشی و با شادی زندگی کنی.آرزو میکنم هرچیزی که از خدا میخواهی بهت بده.آرزو میکنم سال دیگه خودم برات کیک تولدت رو بخرم.نازنینم من همون روز اومدما،این کامنتینگت باز نشد هرکاری کردم.نکنه فکر کنی مامانیت تولد تنها دخترکش رو فراموش کرده.عزیز دلم خیلی دوستت دارم و دلم میخواست بهترین هدیه رو تو این روز بهت بدم.حیف که ازت دورم.هروقت دیدمت جبران میکنم.مواظب خودن باش.یه عالمه دوستت دارم.ؤ

رزهای نقره ای 1383/06/02 ساعت 11:16 ق.ظ http://silver-roses.tk

سلام هیوا جونم... خوبی؟... میدونی من چند وقته نتونستم بیام وبلاگت؟!): ... از دستم خیلی ناراحتی... میدونم...... به همه حق میدم... فقط امیدوارم که منو ببخشی...
باور کن که خیلی دوستت دارم... امروز بعد از مدتها تونستم که به وبلاگ همه بچه ها برم... به همه وبلاگهایی که همشون رو خیلی دوست دارم...
و از اینکه به وبلاگم اومدی ممنون... (:

فرهاد 1383/06/02 ساعت 01:03 ب.ظ http://little-samurai.blogspot.com

خواهر عزیزم هیوا...با حرفهای قشنگت منو خوشحال کردی...خیلی ممنون از هم دردیت...سعی می کنم دیگه چیزی ننویسم که باعث بشه خواهر کوچیکم اشک به چشماش بیاد...بازم ممنون که سر زدی...موفق باشی...در پناه خدا.

سلام هیوا نمی دونم میای به وبلاگت سر بزنی یا نه چون فکر کنم خیلی وقته که نیومدی اگه یه روزی این کارو کردی بهم سر بزن ...و بگو که بعد از دو سال قصد داری باز مثل همیشه بنویسی چون زیبا می نویسی ...کاش زودتر پیدات کرده بودم فکر کنم الان دیگه زندگیت به کلیعوض شده و به وبلاگت سر نزنی ولی من امیدوارم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد