به یاد نگارنده ع ش ق

                         

                                                       ..

                                        ای قلب فتنه جوی گنه کرده 
                                        شاید دمی ز فتنه بیارامی 
                                       می بندمت به بند گران غم
                                        تا سوی او دگر نکنی پرواز

                                                       ..

* سلام خدا جدیده *
هنوزم نمی دونم تو همون خدا قبلیه هستی یا  نه ، یه خدای جدیدی اما فکر می کنم تو هم مثل مد روز ، هر روز عوض شی ! خدا جدیده ، من دیگه عادت کردم هر روز یه چیز نو یا یه اتفاق نو ببینم و از تعجب به جای دو تا ده تا شاخ روی سرم ظاهر بشه ! آخه تو که نمی دونی این توپ قلقلی سنگین و مترسکای توش که خدا اولیه ، لب دریای آسمونش با شنای آفتاب خورده درست کرده چقدر خشکن . فکر کنم اگه یه خوورده بارون عشق واسشون نفرستی همشون ترک می خورن و از هم می پاشن اون وقت دیگه کسی نیست تا براش فرمانروایی کنی چون دیگه همه مردمای زیردست لالن و هر بلایی سرشون بیاری ککشون هم نمی گزه ! راستی خدا جدیده بذار از مرام و مسلک مترسکای خدا اولیه برات بگم .. بعضی مترسکا ماسک مهربونی دارن اما مهربون نیستن و بعضیاشون مهربونن اما ماسکشون مهربون نیست .. میگم خدا جدیده تو چطوری ذات مترسکاتو می شناسی ؟! دوست دارم به منم یاد بدی آخه می ترسم به از اون مترسکای ماسک مهربونا دل ببندم ! اون وقت دیگه شنهای وجود منم وا میره و از هم می پاشه ! راستی تو که خودت همه چی داری و از گل هم نیستی ، مترسک هم نیستی ، بگو ببینم تا حالا عاشق شدی ؟! از من می شنوی هیچ وقت عاشق نشو که هیچ مترسک گلی لایق عشقت نیست ! باور کن ..       

* نمی دانم تقصیر از نگاه تو بود یا از دل ساده من که اینچنین خالصانه عشق ورزیدم .. نمی دانم گناه دستان مهربان تو بود یا دست محبت ندیده من که اینچین دلبسته ام کرد ، اما کاش از همان آغاز دانسته بودم " یه غریبه ، هرچی باشه یه غریبه ست "
نظرات 3 + ارسال نظر
آسمان 1383/05/28 ساعت 01:29 ب.ظ

آخ خدا،خدا،خدا..........اگه دیدیش سلام منو هم بهش برسون.بگو خیلی دلم براش تنگ شده.

فرید 1383/05/28 ساعت 09:05 ب.ظ http://biology82.blogsky.com

خیلی زیبا بود
احسن
موفق باشی

فرهاد 1383/05/28 ساعت 09:58 ب.ظ http://little-samurai.blogspot.com

هیوا جان...ممنون از لطف شما...جوابتون رو نوشتم...امیدوارم موفق باشید و ممنون که سر زدید.اگر دوست داشتید سری هم به بلاگ پرشینم بزنید...آدرسش عین آدرس بلاگ اسپاتمه منتها آخرش به جای بلاگ اسپات پرشین بلاگ داره...خوشحال می شم اگر سر بزنید و نظر بدید...در پناه خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد