به یاد نگارنده ع ش ق

                                             Boy, Nepal
 
نزدیک بودنی هست که به جسم مربوط نیست
و نام آن عشق است
کسی که عشق را دارد هرگز گم نمی شود
آن وقت جدایی در کار نیست
حتی اگر در دنیای مشهود فاصله هایی طولانی در کار باشد .

* چند وقتیست عجیب دلتنگ و بی حوصله ام .. دیگر نوشتن نیز گرمم نمی کند .. شاید کلماتم مرا گم کردند یا شاید هم من آنها را .. نمی دانم .. از لحظه هایم بیزارم .. چقدر سرد و مایوس است ثانیه هایم .. می خندم سرد و بی احساس .. می گریم آرام و مظلوم .. چقدر ضعیف شده ام .. حتی خودم را باور ندارم .. چقدر زشت و سیاه شده ام .. همگان خرده گیر شده اند .. دوست ندارم ببینم و بشنوم .. دیگر بس کنید .. تو را بخدا بس کنید .. خسته شدم .. خسته شدم ..
* دوست دارم لجباز باشم حتی اگر به بهترین شکل خودم را بیمار کنم ..
* بازم خدا نخواست برم پیشش .. بازم کمکم کرد بمونم تا زندگی کنم .. شاید توی اون لحظه یادش رفت من از همه چیز خسته شدم ..
* خوش به حال بعضیا ، واقعا خوش بحالشون .. کاش کسی هم نسبت به من ادای دین می کرد ، با اینکه از ادای دین به هر شکلیش در این لحظه منتفـــــــرم ..
* قشنگترین فشارو هم تجربه کردم  ۵.۵  .. چقدر زیبا و سبک بال میشه آدم توی این وضعیت .. آسمون نرفته بودیم ، اونم به سلامتی رفتیم .. باید منتظر مکان بعدی باشم !!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی جون 1383/05/19 ساعت 06:46 ب.ظ http://girl.blogsky.com

چند جا اول بودن خیلی حال میده
امتحان کن

بارکد 1383/05/20 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام...این رو هم خوندم...ولی اینا دارن من رو هی صدا می کنن :)) ..
تا بعد
دیدی اصلآ‌ قهر نبودم:دی
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد