مناجات

به یاد نگارنده ع ش ق

                 

انتظار ، مقدس واژه ایست ،
بزرگ و دست نیافتنی همچو عشق !
تنها نگار زندگیم ،
از تو دور و به تو نزدیکم ،
بسان آینه از نور ، تاریکی از شب ،
تنهایی از بی کسی و  از هیوا تا هی وا !

..
..

خدای خوب و مهربون من ، سلام  ..

امشب اومدم به درگاه پر عظمتت واسه درد و دل .. می بینی ، می بینی چطوری  اشک می ریزم و بهت التماس می کنم ؟! درد و دلای دختر کوچولوتو می شنوی ؟! همونی که همیشه سجاده مقدس نمازش گریه هاشو پاک می کنه .. اونی که همیشه توی دلش باهات یه عالمه نجوا می کنه ..  خدایی ، می دونم تا حالا هرچی ازت خواستم ، بهترینشو بهم دادی .. بخاطر همین هم تا وقتی زنده باشم شکرگذار نعمتای قشنگت باقی می مونم اما بابای همیشه مهربونم ، دلم از این همه تنهایی و بی کسی گرفته .. احساس می کنم دلم واسه یه نفر انقدر تنگ شده که .. کسی که یک ثانیش بودنش به تمامی لحظه های عمر من می ازره. خدایی ، نمیخوام ناشکری کنم ، ولی .. می دونم اشکامو می بینی ، صدامو می شنوی و با نور محبت دل خستمو آرام می کنی .. می دونم بهتر از هر کسی می دونی چی می خوام .. خدا جونم ! نکنه با حرفای غمگینم خستت کنم و تنهام بذاری ، نکنه جوابمو ندی .. آخه من به غیر از تو  کسی رو ندارم که همه جوره حامی و پشتیبانم باشه .. خودت می دونی اول هر کاری میگم راضیم به رضای تو .. ولی بابایی به بزرگیت قسمت می دم که ..

نظرات 7 + ارسال نظر
سید حسین 1383/05/16 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.parnyan.blogsky.com

سلام
موفق باشی .
یه سر هم به ما بزن .

[ بدون نام ] 1383/05/16 ساعت 03:18 ب.ظ http://ice-hell.blogsky.com

سلام!
راستش نمیدونم چی بگم!
فقط بدن قشنگ بود
نه قشنگ نه حرفه دله پرستو بود!
خوشکل و تنها!
مرطوب بود!

آسمان 1383/05/16 ساعت 08:18 ب.ظ

نازنینم تو رو خدا برای منم دعا کن.منو ببخش که دیر به دیر میام.سرم خیلی شلوغه.مهمون داریم حسابی...دلم خیلی نگرانته...به خدا همش تو فکرتم...برام پی ام بذار ببینم حالت چطوره؟بهتر شدی یا نه؟مواظب خودت باش.خیلی دوستت دارم گلکم.

در عرض این سه ماه که من وبلاگ بسیار قشنگ وتاثیر گذارشمارو کشف کردم باور کن بیش از ۳۰۰ دفعه و بیشتر سر زدم ولی نمیدونم چرا هیچوقت نظر ندادم روزهای اولی که این وبلاگ رو دیدم باشنیدن این موسیقی جالب واین نوشته ها اشکهایم در آمد من که همیشه فکر میکردم هیچ چیز و هیچ خبری نمیتونه اشک منو در بیاره اون روز با خوندن این مطالب فهمیدم که دل من انطوری که فکر میکردم از سنگ نیست باور کن تمام چیزهایی که برای شما نوشتم عین واقعیت هستند وصحت کامل دارن آرزو میکنم که منم بتونم مثل شما بنویسم گاهی وقتها آرزو میکنم که ای کاش شما رو میدیدم و در دل خودم رو به شما میگفتم و درد دل شما رو میشنیدم کاش شما دوست من بودید ویا ا شنای من نمیدونم دیگه چی بگم ولی از شما خواهش میکنم که به ایدی من پی ام دهید حتی اگر افلاین هم بزارید شما رو قبول دارم هیوا جان دوست دارذ همیشگی شما عادل با آرزوی موفقیت

یک دوست 1383/05/18 ساعت 11:45 ب.ظ http://awaiting.persianblog.com

مادر تابلو آفریدگار است !

امیر 1383/05/19 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.niamnair.persianblog.com

[ بدون نام ] 1383/05/19 ساعت 12:52 ب.ظ

salam
webloget ghashang bud.
inam adrese mane www.vahid360.persianblog.com
ye sari bezan khoshhal misham,agaram khasti tabadole link konim.
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد