هق هق ِ بسیار از من !

به یاد نگارنده ع ش ق 

                                           Gina O'Leary, 6, hangs out in a newspaper box as she and her bother Robert, 13, wait for their mother to pick them up in front of Aspen Valley Hospital Monday afternoon May 20, 2002.
        
          
                                 
                                    گل سرخ و سفیدُم کی میایی ؟!
                                     بنفشه برگ بیدُم کی میایی ؟! 
                                      تو گفتی گل در آید من میایُم 
                                   گل عالم تموم شد کی میایی ؟!

سلام عزیزدلم

حالت چطوره ؟! خوبی ؟! نمی دونم حالا که من می نویسم تو کجایی یا حتی داری چیکار می کنی ... خیلی وقته ازت بی خبرم ، خیلی وقته ... اما دوست دارم هر جا هستی شاد و بی غصه باشی . دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام و با تو درد و دل کنم . داری می بینی چقدر تنها شدم . منصوره هم رفت و منو تنها گذاشت . دلم خیلی گرفته . دوست دارم گریه کنم اما دوست ندارم مامان بابا رو ناراحت کنم به خاطر همین فقط بغض می کنم . دلم واسه تو هم تنگ شده نمی دونم چرا نمیایی ... آهان یادم نبود گفتی گرفتاری ! ... امیدوارم زودتر گرفتاریت حل شه . مراقب خودت باش . 

                                       **************************

می خواستم بگم ، یه آسمون دوستش دارم .
می خواستم بگم ، دوست ندارم با هیچکی قسمتش کنم .
می خواستم بگم ، هیچکی جز من حق نداره دوستش داشته باشه .
می خواستم بگم ، منم عطرشو حس می کنم .
می خواستم بگم ، نمی خوام حتی یه لحظه بی اون باشم .
می خواستم بگم ،‌ ...
می خواستم بگم ،‌ ...
می خواستم بگم ،‌ ...
می خواستم بگم ،‌ ...

اما بغض یهویی همه حرفامو خورد و اشک به جای کلمه هام روونه شد . باید خیلی قشنگ باشه لحظه ای که کسی می بینه معشوقش داره به خاطر اون و در برابر اون اشک می ریزه . مگه نه ؟!

پ.ن : کاش هیچ وقت یادت نره که ...

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام عزیزکم...آخ که چقدر تو این لحظه حس من و تو به هم نزدیکه...منم دلم خیلی گرفته........

پارسا 1383/05/13 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.sky--net.tk

سلام وبلاگ جالبی داری به سایت ما سر بزن و امیدوارم خوشت بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد