پیغام

به یاد نگارنده ع ش ق

                               

به شب و پنجره بسپار که بر می گردم
عشق را زنده نگهدار که بر می گردم
دو سه روزی هم اگر چه تحمل سخت است
تکیه کن بر تن دیوار که بر می گردم
بس کن این سرزنش " رفتی و بد کردی " را
دست از این خاطره بردار که بر می گردم
گفته بودی که به شب چشم به راهم بودی
به همان دیده بیدار که بر می گردم
بین ما پیشترک هر سخنی بود گذشت
راهیت می شوم این بار که بر می گردم
پرده تیره آن پنجره ها را بردار 
روی رف آینه بگذار که بر می گردم
پشت در را اگر انداخته ای حرفی نیست 
به شب و پنجره بسپار که بر می گردم ...
( امید مهدی نژاد )

این شعر رو توی مجله دیدم ، دوست داشتم بخونیش آخه به نظرم زیبا و پر محتوا اومد .  می دونی گاهی وقتا خیلی حرفا توی شعر هست که ناخودآگاه ، مثل یه آهن ربا جذبت می کند . جدیدا به این نتیجه رسیدم که دلم از سنگ شده و لطافت و رقت قبلی رو نداره . به همه چیز با لبخند تمسخر نگاه می کنم حتی مرگ یه دوست . مرگ کسی که ۵ سال از بهترین سالای عمرم با حرفا و کاراش پر شد . نمی دونم شُک بود یا بی تفاوتی یا سنگ دلی اما من حتی وقتی گفتن " دوستت مرد " من فقط به صفحه مانیتورم خیره شدم ، همین . امروز هم سومشه اما پای من اونقدر شله که نمی تونم بره خانوادشو توی اون وضع دردناک ببینه . قلبم اونقدر سرده که طاقت نداره منصوره رو با یه سنگ قبر و یه مشت خاک ببینه . هنوز صدای صحبتا و خنده هاش توی گوشمه . مامان میگه " آماده شو بریم مسجد " . خواهرش میگه " توی دفتر خاطراتش فقط اسم توه " اما انگار من جز روح خندون و آزاد منصوره نه چیزی می بینم و نه چیزی می شنوم ...  
نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1383/05/11 ساعت 03:43 ب.ظ

جایزه 1383/05/11 ساعت 03:48 ب.ظ http://celeron.blogsky.com

سلام به تمام شما دوستان عزیز ما از امروز تصمیم گرفتیم به بهترین نظرات و بهترین وبلاگها جوایزی تعیین کنیم که جوایز ما از قیلل زیر است
۱)کارت اینترنت مجانی ۵۶ k
۲)بهترین کد های جاوا و فایلهای (php.flash ....)
۳)ساخت قالب های بسیار زیبا به صورت اختصاصی
۴)فقط این امکانات به بهترین نظرات و بهترین نوشته ها در وبلگ ها داده می شود
امید واریم شما که این متن را می خوانید برنده این جوایز باشید

حسین 1383/05/11 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.moongate.blogsky.com

سلام...شعر خوشگلی بود...شما بازم نیا..ولی ایرادی نداره......زوری که نمی شه :) ..!

آسمان 1383/05/11 ساعت 05:26 ب.ظ

آخ دخترکم...مامانیت رو ببخش که وقتی که باید سرت رو توی آغوشش بگیره کنارت نبوده..بمیرم برات عزیزم...تو دلت مثل دریا پاکه..مثل ابرا لطیفه...دلت از سنگ نشده...آدم گاهی بعضی چیزهایی رو که میشنوه نمیتونه باور کنه،برای همینم هیچ جوری عکس العملش به اون اتفاق نمیاد..تو شوکه شدی نازنینم...فقط همین...تو باور نکردی که اون رفته...باورم نکن...چون اون برای همیشه توی قلبت زنده ست.عزیزکم،خیلی دوستت دارم.

احمد 1383/05/11 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام!
تسلیت عرض می کنم خانوم!
آسمان خانوم راست می گن!‌ شما شوکه شده بودین... یعنی به نظر من

علیرضا 1383/05/11 ساعت 08:13 ب.ظ http://frozen-fire.blogsky.com

aval az dat dadane goli az baghe beheshti toon ro tasliat migam. badesh ham shere ghashangie kheili ghashang. montazere sher haye zibatar hastim. movafagh bashi...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد