خداحافظ ، تخت جمشید !

به یاد نگارنده ع ش ق

در اتاق کوچکم پا می نهد
بعد  ِ من با یاد من بیگانه ای 
در بر آیینه می ماند بجای 
تار مویی ، نقش دستی ،‌ شانه ای !

* همه چیز رو نادیده می گیرم حتی گریه های پنجره رو ! اگه قرار چشمام صبح به صبح به دریام صبح بخیر نگن دیگه غم و تنفر دیوارا ، هم ، برام مهم نیست اما نـــه ! من همه چیز اتاقو دوست  دارم حتی شیشه خودخواه تراسمو . 
نظرات 9 + ارسال نظر
آسمان 1383/04/31 ساعت 05:28 ب.ظ

دخترکم کاش بودی و سرت رو توی آغوشم میگرفتم و هرچی میخواستی گریه میکردی و منم باهات اشک میریختم تا هردومون سبک بشیم.بمیرم برای اون دل تنگت نازنینم.من میفهمم توش چی میگذره.

تانی 1383/05/01 ساعت 10:03 ق.ظ http://taani.persianblog.com

تو که خوبتر از هر کسی می دانی که من کمی مانده به برزخ درست در سرازیری روح ایستاده بودم سرما بیداد میکرد مغز استخوان کلامم می سوخت.نزدیک بود احساسم منجمد شود.صدایت ونگاه مهربانت آرام آرام آمد وروی شانه هایم نشست نرگسها به من تبریک گفتند.ابرها به من نزدیک شدند ودردل غمگینم باران بارید.باران باریدومن متولد شدم و رو به روی دل نشستم وسخن گفتم از زندگی "امید "همدلی.گفتم:دوباره عزیزترین صدایت را به سویم بفرست تا از این سکوت سربی که روز و شب مرا در بر گرفته است بگریزم. صدای تورا یاد تو را نم نم مهرت را در خاطرات وجودم زندانی کرده ام و با انها به امید نشسته ام

آسمان 1383/05/02 ساعت 05:28 ب.ظ http://legit.blogspot.com

دخترکم نیستی؟؟؟راستی تو که بازم لینک وبلاگ سابقم رو گذاشتی نازنینم.

سلام..منم تورو خیلی دوست دارم...چون مهربونی و گل...

سلام عزیزکم...خوبی؟

محمد 1383/05/05 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.hooshyar1984.persianblog.com

سلام دوست عزیز مثل همیشه جالب بود ممنون میشم بهم سر بزنی موفق باشی عزیزم

[ بدون نام ] 1383/05/05 ساعت 08:45 ب.ظ

خوبی؟؟؟اسمم رو نمی گم ببینم خودتون متوجه می شید...یا جدی یادتون رفته من رو ؟!

سلام بلاگ زیبائی داری ........ یعنی کلمات زیبائی بکار بردی خوشحال میشم با هم لینک کنیم
من منتظر حضور سبز شما هستم

سلام به تو دوست خوبم.
"اگر نمی خواستی عاشق شوی، موهایت را چرا پریشان کردی؟"!
کتاب شعر الکترونیکی "کریم شفائی" در آدرس:
www.popalebooks.persianblog.com
منتشر شد.
می خواستم خواهش کنم سری بزنید و با نقطه نظرات خودتان مرا راهنمایی کنید.
لطفا برای ارایه نقد و نظرتان به آدرس:
www.jahanshahreman.persianblog.com
مراجعه کرده و دیگر شعرهای مرا نیز در آنجا بخوانید.
من چشم انتظار عزیزان بزرگواری هستم که از بیان نقاط ضعف و قوت کار من مضایقه نکرده و مرا مدیون خود می کنند. سپاسگزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد