بوی مهر

به یاد نگارنده ع ش ق

              

                                             به یاد داری خزان آن سال را ؟! 
                                                         
 مهرماه ۸۱ 
                      
  مهری که بوی مهر تو را می داد، بوی خوب تو، عزیز تنهاییهام 
                                
 و من پر شدم از روح بزرگوار تو تنها بهترنیم ...
                                  
 به یاد داری که چگونه دل به مهرت باختم ؟!
                         
خداوندا ! چقدر دوست داشتنی بودی و هستی هنوز هم
                             
تو تنها قاصدک مهربان من، دل انگیزترین محبوب من
                                
بار الها ! می شود روزی تمامی امواج محبتم را 
                                   
در ساحل معصوم چشمانش اسکان دهم ؟!
                                     
خداوندگارا ! کمک کن فقط و فقط یک بار
                              
بوسه ای از مهر بر پیشانی خستگیهایش بزنم  ...

* من از جایگاه خودم پیش تو خبر دارم اما گاهی اوقات ... قول میدم دیگه زود رنج نباشم . حق با تواه دین تو نسبت به یه نفر در حقیقت تعهد منم هست چون من و تو یکی هستیم . مگه نه ؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
آسمان 1383/04/29 ساعت 10:34 ق.ظ

نازنینم آی دی من aseman_omidi هستش.منو آد کن.حتماْ با هم حرف میزنیم.دوستت دارم.

مهراد 1383/04/29 ساعت 03:04 ب.ظ

تعریفت رو خیلی شنیدیم خوب میبینم که آره عالی خیلی عالی
کامنت هم که ... خوب یکی میگفت تو خواهر منی ! راست میگه؟ خوب به هر حال موفق باشی یا علی

مهراد 1383/04/29 ساعت 03:09 ب.ظ http://lvlehrad.persianblog.com

یادم رفت

شیدا دیگه لوسی نداره . بیاو بگو که کار لوسی غلط بوده شاید برگرده . بهت نیاز دارم گلرو

‌‌رویا 1383/04/30 ساعت 12:31 ب.ظ http://eastgirl.persianblog.com

سلام....چقدر قشنگ نوشتی..دلم واست تنگ شده

[ بدون نام ] 1383/04/30 ساعت 07:49 ب.ظ

گلرو ! هیوا ! ... کجا هستی؟! ای عاشق. صدای عشق مرا نوازش می دهد. برایم بخوان. از عشق بخوان و نوای پر از شورش..... تا سری به سوی خدا پر گردانم تا شاید مرا ببخشاید!

شیما 1383/04/30 ساعت 11:53 ب.ظ http://tafaoli-be-hafez.persianblog.com

نمیدونم چی بگم.راستش همیشه نوشته هاتو میخونم.خیلی دوست دارم و به عشقت تبریک میگم به خاطر داشتن تو.
یه ذره هم بیشتر دوست دارم چون منم متولد ماه مردادم.

سلام....نوشته هات بسیار زیبا و دوست داشتنیه....امیدوارم غم نبینی.../

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد