پوزش

به یاد نگارنده ع ش ق 

                   

                                           * من واقعاً معذرت می خوام *
نظرات 5 + ارسال نظر

درود بر شما دوست گرامی

من نوید هستم و از وبلاگ نیک کار مزاحمتون میشم

وبلاگ خیلی خوب . پر محتوا . و زیبایی رو فراهم آوردید که باید بگم

به قول بچه ها گفتنی دمتون گرم

لطفا" بر من هم منت نهاده و به تارنمای این بنده حقیر هم نیم نگاهی بیندازید

نظری بدهید و ... ( وای چقدر پر حرفی کردم )

ببخشید سرتون رو درد آوردم .... منتظرم .... خدانگهدار



پویه 1383/04/28 ساعت 05:46 ب.ظ http://pouyehm.persianblog.com

SALAM AVALIN BAR AST KE BE WEB SHOMA OMADAM BARAM JALEB BOOD HALA BA DEGHAT MIKHONAM DAFE BAAD NAZARAMO MIDAM....... GORBANAT

کرال 1383/04/28 ساعت 07:49 ب.ظ http://shahzadeyeman.persianblog.com

سلام ! تو هم دریائی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عالی...

سلام
خیلی با حال بود من اصلا انتظاره چنین وبلاگی رو نداشتم
بهت تبریک می گم
اگه تونستی چند تا سوال ازت دارم راجع به وب باهام
تماس بگیر ممنونم
من وهابم
یادم رفت شماره بنویسم ۰۹۱۳۱۴۴۴۴۲۶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد