ای تو پاره تن من !

به یاد نگارنده ع ش ق 

                                   AAKF001226 - Close-up of Eye

تو شاهزاده عزیز و معصوم منی ، شیرین ترین مهربون من ... کوه بلند و پر غروری که برای فتح کردنش خدا رو به همه مقدساتش قسم دادم ... زیباترین رویای شبهای تار منی ... تنها کسی هستی که واسه پیدا کردنش آسمون و زمین رو زیر و رو کردم ... صاحب اون چشمای مقدسی که از بس حرف نگفته توش قایم شده طاقت نگاه کردن بهشون رو ندارم ... مالک آرامش بخش ترین دستای دنیا ... کسی که همیشه حسرت آغوش گرم و مهربونش رو دارم ... عزیزترین من  ... همونی که ارزش تمام زندگیم رو داره، همه وجودمو ...

* آدم وقتی واسه گفتن حرفای دلش هم قانون بذارن مطمئنان می شکنه !

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام من اول شدم. تو این دنیا همه چیز قانون داره ولی در عین حال بی قانونی تو همه دنیا ریشه داره پس زیاد هم اهمیتی نداره. خوش باشی

[ بدون نام ] 1383/04/25 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام چه وبلاگ قشنکی داری.حرفات خیلی به دل می شینه موفق باشی ب مام سری برن

سلام دوست عزیزم مطالب مثل همیشه جالبه خسته نباشی ممنون میشم یه سر هم به من بزن موفق و شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد