ساحل عشق

به یاد نگارنده ع ش ق

                                     
Sunset at Half Moon Bay, CA

باز هم آمده ام تا نوایی عاشقانه برایت بسرایم ...
قدمهایم را با نبض احساسات تو تنظیم می کنم ...
خیال دلم به آغوش پر محبت ذهنت پر می کشد ...
تلاش می کنم نوای نغمه های عاشقانه ام پر شور و گداز باشد ...
می کوشم پیوندم با تار و پود تو رنگ سیاه گسستن به خود نگیرد ...
با تحکم به ریسمان مهربان نگاهت چنگ می زنم ...
امیدوارنه چشم به فردا می دوزم ...
ملتمسانه تو را از خداوند زمین گدایی می کنم ...
مهربانترین هستی من ...
پرازرشترین ملک من ...
با احساس ترینم ...
خداوند عشق من ...
همه هستی هیوا ...
پیمان من با دل عاشق تو هرگز گسستنی نیست ...
به خاطر بسپار مرا و تک تک عاشقانه هایم را  ...
حروف مبهم عشقم را با نگاه پاکت معنا کن ...
آغوش گرمت را برایم باز کن تا ...
دریای آبی دل من که جزیره اش را با عشق در بر گرفته
پر از صدفهای عشق توست ...
روزی برایم از جزیره بودنت سرودی
چرا دریایی که جزیزه ات را در آغوش گرفته  نشناختی ؟!
چرا دریایت را نشناختی ؟!
دل من همان دریاست که تو را در آغوش عشق خود گرفته است ...
بیا و آرام آرام قدم در ساحل عشق من بگذار ...

( هیوا - دی ماه ۸۲ )

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم این اولین کامنتی است که به اتفاق سولماز همسرم برات میزارم من و اون اولین آرزوئی که تو زندگی مشترکمون کردیم اینکه اون دوستت ٬یارت٫ عشقت هر چه سریعتر به آغوش گرم و پر مهر و محبت تو برگرده و خوشبختی شما ها رم ببینیم در پناه حق

آسمان 1383/04/22 ساعت 12:27 ب.ظ

وای نازنینم،دخترکم،عزیزکم،منم خیلی دوست دارم یه دخترک مهربون و با احساس مثل تو داشته باشم.معلومه که مامانت میشم.گلکم دعا میکنم اون جزیره ای که توی دریای دلت زندگی میکنه عشق پاکت رو بفهمه،قدر این دل مهربونت رو بدونه و خدای نکرده اون رو نشکنه.به پاکی و قداست عشقت ایمان داشته باشه و نذاره دوباره غمگین بشی.بیاد و همیشه پیشت بمونه.تو هم برای مامانت دعا کن(چشمک)یادت نره نازنین.دوستت دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد