من چه سرسبزم و زیبا امروز !

به یاد نگارنده ع ش ق

                                           1231732

مهربان ترین همراه من ، سلام ...
حالت چطوره ؟! تو که خوبی مگه نه ؟! دلم واست تنگ شده ... حس می کنم این دفعه یه جور دیگه دلتنگت شدم ... این حس رو خیلی دوست دارم چون فکر می کنم یه جورایی دارم بزرگ میشم ... حس می کنم دیگه اون هیوای ناامید و بد اخلاقی که چند روز پیش انگشتاشو روی کیبورد می رقصوند من نبودم ... هیوایی که امروز می نویسه یه هیوای شاد و با لبخنده ... این هیوا جدیده یاد گرفته باید توکل کنه و امیدوار باشه ... روحیه ام خیلی بهتر شده ... خیلی زیاد  ... احساس رهایی می کنم ... انگاری یه بار سنگین از روی دوشم برداشته شده ... دوست دارم بخندم ، شیطنت کنم و شاد باشم ... دلم می خواد یه جور دیگه دلم برات تنگ شده و با یادگارمون حرف بزنم ... دلم می خواد تا اونجایی که تو هستی بدوم و بگم سلام آقای مهندس  ! دیدی من اومدم ! ... دوست دارم بدویم و مثل پسر بچه های تخس که کارشون فقط از در و دیوار بالا رفتنه با هم بازی کنیم ... دلم می خواد دست همو بگیریم و از لبه جدول راه بریم و بستنی بخوریم ... دلم می خواد تو بخندی و من هم از خنده تو شادمانانه بخندم ... 

           من قصه گوی عشقم ، تو بهترین کلامی 
                 قشنگ ترین خیالی که هر نفس باهامی
                                 وقتی تویی کنارم آسمون آبی رنگه 
                                                    میام به دیدن تو دنیا با تو قشنگه 
                                                                 برای دیدن تو دست می گیرم فانوس ماه 
                                            طلسم راهو می شکنم می گذرم از شب سیاه
                           به گوش کوه و در و دشت اسمتو فریاد میزنم
        تا هر جا هستی بشنوی که تنها عاشقت منم
برای دیدن تو ثانیه ها رو می شمرم 
            برای دیدن تو من یه دنیا دل می برم
                             برای دیدن تو هزار بار می میرم
                                        برای دیدن تو دوباره من جون می گیرم

دختر آروم و صبوری شدم ... دوست دارم مطالعه کنم تا بزرگ شم ... می خوام همه چیزو تجربه کنم تا خانوم شم ... راستی اتاق جدیدمو هنوز نچیدم ... مامان گفته امروز هر کی بره اتاق خودشو مرتب کنه ... به بابا گفتم می خوام اتاقمو یه جورایی شاد بچینم ... مریم بهم کلی خندیده میگه نه به اون زانوی غم بغل گرفتنات نه به این پر انرژی بودنت ، خدا بهت رحم کنه فکر کنم داری خل میشی ... امان از این دختر خاله بدجنس ... قول داده اگه بتونه چند روزه دیگه من و منا رو ببره سفر .... آخ جون کیش !!!!! ... محمد از عطر jovan musk کلی خوشش اومده و هر شب یه دوش jovan می گیره ... بهش میگم محمد بوی عطرتت خفه مون کرد ، می خنده و با اون لهجه فارسی انگلیسیش میگه دِگه نمی زنم و بازم شب بعد همین دیالوگ و کارها تکرار میشه ...  خلاصه اینکه کلی از دستش می خندیم ... چند روزیه به توصیه پانته آ خوندن معنی فارسی قرآنو شروع کردم ... وقتی قرآن رو می خونی یه آرامش عجیبی بهت دست میده ، احساس قدرت و ترس می کنی ... قدرت چون خدا رو داری و ترس به خاطر کارهای خطایی که باعث میشه آتش جهنمو برا خودت بخری ... حس می کنم دارم یه آدم دیگه ای میشم ، پر از صبر و امید ... 
 
                                    ! Heavenly father Save me                                           

نظرات 14 + ارسال نظر
عاشق 1383/04/20 ساعت 03:45 ب.ظ http://sorry.blogsky.com

شعر زیبایی بود ..
موفق باشی.

عاشق 1383/04/20 ساعت 03:46 ب.ظ http://sorry.blogsky.com

شعر زیبایی بود ..
موفق باشی.

عاشق 1383/04/20 ساعت 03:46 ب.ظ http://sorry.blogsky.com

شعر زیبایی بود ..
موفق باشی.

عاشق 1383/04/20 ساعت 03:46 ب.ظ http://sorry.blogsky.com

شعر زیبایی بود ..
موفق باشی.

عاشق 1383/04/20 ساعت 03:46 ب.ظ http://sorry.blogsky.com

شعر زیبایی بود ..
موفق باشی.

حسین 1383/04/20 ساعت 03:48 ب.ظ

ما سر می زنیم و می خونیم...:)...

حسین 1383/04/20 ساعت 03:49 ب.ظ

خیلی واست خوشحالم...پر شو از صبر و امید...کارای خوبی رو شروع کردی..

آسمان 1383/04/20 ساعت 05:06 ب.ظ

وای دخترکم،عزیزکم،نازنینم...چقدر خوشحالم که خوشحالی.چقدر خوشحالم که دوباره شادی و خنده توی دلم غنچه کرده.عزیزم قرآن که واقعاْ به آدم آرامش میده.منم هروقت دلتنگ میشم و هیچی آرومم نمیکنه قرآن میخونم.یه آرامش عجیبی به ادم میده.برات از ته دل دعا میکنم که همیشه همینطوری با امید و روحیه باشی.خدا کنه تو هم زودتر به عشقت برسی.و با محبوبت زندگی رو شروع کنی.عزیزم وقتایی که قرآن میخونی منو هو دعا کن.با اون قلب مهربونت.دوستت دارم.فدای تو...آسمان

فقط میتونم بگم قد یه دنیا برات خوشحالم....شاد باشی و همیشه عاشق...

احمد 1383/04/21 ساعت 12:37 ق.ظ

والله منم خواستم بگم خوشحالم که دیدم همه گفتن! پس من می گم موفق باشی و همیشه خوشحال و شاد و شنگول و شیطون!‌ :o) و با اونی که می خوای از دیوارها و سر و کول مردم بالا بری!‌ :))

مهران نینی 1383/04/21 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام.وقتی آدمایی رو با احساساتی مثل احساسات شما میبینم به خودم میگم چرا؟چرا اون...)):

سارا 1383/04/21 ساعت 09:33 ق.ظ http://dailynotes.blogsky.com

سلام؟چه دختر پرشور و نشاطی!جون گرفتم مطالبت رو خوندم.راستش رو بگم مطلب به بزرگی مطلب شما رو هیچ وقت نمی خوندم!آخه حالش رو نداشتم.اما مال شما یه چیز دیگه است.منتظرت هستم هیوا جون!به دیدن من بیا.

سلام...
خوبی هیوا جان...
میدونی بهت خیلی حسودیم میشه...
خیلی...
کاش منم میتونستم اینطور باشم...
خوشحالم که روحیه بهتری پیدا کردی...
اتاق جدیدت هم مبارک باشه...
همیشه سبز باشی هیوا جونم...
همیشه...

سلام
خیلی خوشحال شدم که دیدم اینقدر حالت خوب شده (:
ایشالا که همینجوری بمونه (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد